نسخه جدید و کامل Mi Browser

دسته بندی:

Mi Browser Pro-Video Download, Free, Fast & Secure v12.10.8-g مرورگر مدرن، سریع و قدرتمند مخصوص دستگاه های اندرویدی نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

شیائومی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کمپانی های سازنده ابزار های هوشمند است که نسبت به عمر کم خود، موفقیت بسیار خوبی را در سال های اخیر کسب نموده و به یکی از تولید کنندگان عمده گوشی هوشمند در جهان تبدیل شده است. محصولات این کمپانی با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی بسیار بالا تولید می شوند و همین باعث رشد سریع و فوق العاده این کمپانی در مدت زمانی بسیار کم شده است. اگر با رابط کاربری گوشی های شیائومی کار کرده باشید، حتما متوجه اپلیکیشن های پیش فرض نصب شده روی آن شده اید. یکی از این برنامه ها، مرورگر شیائومی است که به طور اختصاصی توسط این کمپانی تولید و به صورت پیش فرض روی آن ها نصب می شود. شیائومی این مرورگر را برای رقابت با مرورگر هایی مثل کروم اندروید، توسعه داده و در گوگل پلی هم منتشر نموده است و امروز با این مرورگر قدرتمند در خدمت شما هستیم. Mi Browser Pro-Video Download, Free, Fast & Secure عنوان یک مرورگر سریع، قدرتمند و مدرن با انواع امکانات منحصر به فرد، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Xiaomi Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این مرورگر از امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است و ضمن دارا بودن تمامی ویژگی های مرورگر های مدرن، مصرف باتری و رم پایینی دارد. با این مرورگر می توانید در سایت های مختلف به سرعت گشت و گذار کنید، به صورت نامحدود تب باز کنید، فیلم آنلاین تماشا کنید، دانلود کنید و از ده ها ویژگی قدرتمند دیگر آن استفاده نمایید. اگر مرورگر کروم روی گوشی شما کند است و هنگ می کند، توصیه می کنیم مرورگر شیائومی را امتحان نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Mi Browser Pro-Video Download, Free, Fast & Secure اندروید:

  • قابلیت دانلود فیلم از رسانه های اجتماعی مثل فیسبوک، اینستاگرام و توییتر
  • امکان ذخیره استتوس های واتس اپ
  • مدیریت کامل و هوشمندانه فایل ها، می توانید فایل های مهم خود را به یک پوشه خصوصی و محافظت شده نیز، منتقل نمایید.
  • قابلیت ترجمه سریع وبسایت ها،‌ می توانید از محتوای تمامی وبسایت ها در هر زبانی استفاده کرده و ترجمه آن ها را به صورتی خوانا و کامل در اختیار داشته باشید. (این ویژگی فعلا برای هند، اندونزی و روسیه فعال است)
  • دارای حالت تاریک برای راحتی استفاده در محیط های کم نور و ساعات شبانه
  • قابلیت جستجوی صوتی
  • دارای حالت ناشناس
  • گزینه های صرفه جویی در مصرف داده

اپلیکیشن Mi Browser Pro-Video Download, Free, Fast & Secure محصولی از کمپانی محبوب شیائومی است که تداعی گر کیفیت موجود در تمامی محصولات این شرکت محبوب است و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 12.10.8

    • Improve stability.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Firefox Nightly برای اندروید

دانلود نسخه جدید Firefox Nightly برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران