جدیدترین نسخه Social Media Post Maker

دسته بندی:

Post Maker-Graphics Design For Social Media Post PRO v38.0 – اپلیکیشن ساخت پست تبلیغاتی رسانه اجتماعی اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 4.49 دلار برای اولین بار در ایران

گسترش روز افزون اینترنت در سراسر جهان باعث شده است تا پتانسیل بالایی برای تبلیغات در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف شکل گیرد؛ همان طور که خود نیز می دانید تبلیغات در حوزه اینترنت نیز دارای قواعد خاص خود است و بسیاری از برند های مختلف جهانی توانسته اند از این راه نامشان را در ذهن ها ثبت کنند. با توجه به این موضوع قصد داریم شما را با یک اپ فوق العاده برای ساخت پست های تبلیغاتی آشنا کنیم. Post Maker-Graphics Design For Social Media Post PRO عنوان یک اپلیکیشن بی نقص و فوق العاده برای ساخت پست های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی برای اندروید می باشد که توسط Apps You Love توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق با رعایت استراتژی هایی خاص کمک می کند تا پست هایی خاص را برای تبلیغات خود ایجاد کنید و بتوانید روزانه هزاران نفر را به سوی خود جلب نمایید. پست ها و شیوه های تبلیغاتی ایجاد شده توسط این استارت اپ تمامی اصول و قواعد را به خوبی رعایت کرده و بیشترین بازده ممکن را دارند. ده ها طرح اماده در لیست امکانات به چشم می خورد که کاربران متناسب با نیاز های خود قادر به بهره بردن از آن ها هستند. تنها کافیست طرح لایه باز دلخواهتان را انتخاب کنید و تغییرات متنوعی را در آن به وجود آورید. جدا از تمامی امکانات ذکر شده یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار گرافیکی بودن طرح های موجود است که همین مورد نیز باعث جلب توجه بسیار در رسانه های اجتماعی می شود. برای ساخت پست های موثر خود تنها نیازمند ده دقیقه هستید تا بتوانید با یک تصمیم درست مسیر کسب و کارتان را به کلی تغییر دهید.

اپلیکیشن Post Maker-Graphics Design For Social Media Post PRO با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با پرداخت درون شبکه 4.49 دلاری خود امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای موجود را از وبسایت پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 38.0

    • This update contains performance and stability improvements.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران