نسخه جدید و آخر PS App

دسته بندی:

PlayStation App v21.3.1 اتصال همیشگی با شبکه پلی استیشن نسخه اصلی برنامه

بازی های ویدئویی بیش از سه دهه است که به صورت جهانی در دسترس همه قرار دارند و همواره به عنوان یکی از پرطرفدارترین سرگرمی ها از آن ها یاد شده است. بازی های ویدئویی در ابتدا روی کنسول های بسیار ساده مثل آتاری اجرا می شدند اما پس از قدرتمند تر شدن سخت افزار کامپیوتر ها به PC ها هم راه یافتند. پس از آن شرکت های بزرگی مثل مایکروسافت و سونی به ارائه کنسول های اختصاصی برای بازی پرداختند. کنسول هایی که توانایی اجرای بازی ها با گرافیک و کیفیتی خارق العاده را داشتند. ایکس باکس و پلی استیشن نام این کنسول ها بود. آن در نسخه اول خود به قدری موفق عمل کردند که خیلی زود ساخت نسخه های بعدی هم در دستور کار کمپانی ها قرار گرفت. کنسول پلی استیشن 1 در سال 1994 به بازار عرضه شد و تا سال 2006 همچنان در سراسر جهان به فروش می رفت. همین نشان از محبوبیت بسیار بالای این محصول دارد. سونی پس از این موفقیت عظیم کنسول پلی استیشن 2، 3 و 4 را هم عرضه کرد. هر یک از این کنسول ها، نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت های بسیاری کرده بودند و به میزان زیادی به قدرت سخت افزاری آن ها افزوده شده بود. علاوه بر این در هر نسخه، تعدادی بازی اختصاصی هم به همراه کنسول ها عرضه می شد که همین باعث می شد خیلی ها برای خرید این دستگاه ها تحریک شوند. سونی سرمایه بسیاری را صرف خط تولید کنسول بازی خود کرده است و همواره در تلاش است تا با ارائه محصولات بهتر، به مشتریان بیشتری دست پیدا کند. به همین منظور این کمپانی اپلیکیشن هایی برای سیستم عامل های موبایلی عرضه کرده تا کاربران تجربه پلی استیشن را همواره در کنار خود داشته باشند. امروز با نسخه اندرویدی این برنامه در خدمت شما هستیم. PlayStation App عنوان اپلیکیشن رسمی پلی استیشن، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط PlayStation Mobile Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به اطلاعات کامل اکانت خود در پلی استیشن دسترسی داشته باشید. می توایند فعالیت های حساب خود را کنترل و با دوستانتان ارتباط برقرار کنید. می توانید تصاویر، مطالب و فعالیت های دوستانتان را مشاهده کرده و از آخرین وضعیت و بازی های آن ها مطلع شوید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PlayStation App اندروید:

  • ببینید دوستانتان در حال انجام چه بازی هایی هستند.
  • درباره بازی ها، دعوت ها و … نوتیفیکیشن دریافت کنید.
  • پروفایل خود را ویرایش کنید.
  • وضعیت پیشرفت و دستاورد ها را ببینید.
  • مطالب، تصاویر و دیگر فعالیت های دوستانتان را ببینید.

اپلیکیشن PlayStation App برای برقراری ارتباط بین جامعه کاربری پلی استیشن است و انواع ابزار ها برای این کار را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 21.3.1

    • A brand-new PlayStation App!
    • We've combined the previous PlayStation App and PlayStation Messages into one seamless experience – packing in lots of new features so you can easily connect with friends while keeping up with the latest deals and gaming news.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران