آخرین نسخه ــ بهینه ساز Powerful Monitor

دسته بندی:

Powerful System Monitor v8.4.0 – اپلیکیشن نظارت و مانیتورینگ حرفه ای بر دیوایس های اندرویدی ! نسخه خریداری شده با قیمت 2 دلار برای شما

Powerful System Monitor برنامه ای کاربردی و قدرتمند برای نظارت و مانتیورینگ سخت افزاری دیوایس های هوشمند اندروید و افزایش سرعت آن ها می باشد که توسط System monitor tools lab – Cpu Ram Battery با قیمت 2 دلار منتشر شده است! قسمت مانیتورینگ حرفه ای سی پی یو، کاربران را قادر می سازد تا بتوانند در هر زمانی فرکانس های سی پی یو و درجه حرارت آن را مشاهده کنند ؛ قسمت مانیتورینگ این نرم افزار تنها به سی پی یو آن محدود نشده و هم چنین می توانید بر حافظه های داخلی و خارجی، باتری دستگاه و … دسترسی کامل داشته و وضعیت آن ها را در هر زمانی مشاهده نمایید. بخش اعظمی از پاورفول سیستم مانیتور را یک کلینر همراه با قابلیت پاک سازی سریع حافظه تشکیل داده است که تنها با یک لمس ساده تمامی جانک فایل ها و کش سیستم را حذف کرده و موجب افزایش فضای ذخیره سازی و سرعت اسمارت فون هوشمند می شود. همه چیز تحت کنترل بوده و برنامه با نظارت دقیق و لحظه ای خود بر روی قسمت های مختلف دیوایس در صورت بروز هر گونه مشکلی به شما اطلاع رسانی می کند ؛ به عنوان مثال در صورت افزایش دمای سی پی یو زنگ هشدار به صدا در آمده و دمای دقیق آن اطلاع داده می شود! مهم ترین قابلیت Powerful System Monitor که سازندگان آن بر روی ان مانور داده اند تاریخ دقیق انواع پردازش های رم و سی پی یو است که اطلاعات دقیقی را از منابع مصرفی در بازه های زمانی مختلف در اختیارتان قرار می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Powerful System Monitor اندروید :

  • مانیتورینگ سی پی یو : نظارت بر درجه حرارت cpu , فرکانس ها و تجزیه و تحلیل دقیق آن در هر زمانی
  • حذف و از بین بردن فایلهای اضافی برای افزایش سرعت و حافظه ذخیره سازی
  • سیستم بی نظیر تقویت کننده Ram و آزاد سازی منابع آن
  • صرفه جویی در میزان مصرف باتری و افزایش عمر آن
  • دسترسی به تاریخ دقیق پردازش های سی پی یو و رم

اپلیکیشن بی نظیر Powerful System Monitor که با قیمت 2 دلار در پلی استور منتشر شده است ؛ توانسته تا کنون امتیاز 4.4 از 5.0 را به خود اختصاص دهد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای و خریداری شده آن را از سرور های پر سرعت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید .

توجه : در نسخه جدید نام برنامه به System Monitor – Cpu, Ram Booster, Battery Saver تغییر داده شده است.



  • تغییرات نسخه 8.4.0

    • Fix some bugs and crash.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران