نسخه جدید و کامل Evil Mastermind

دسته بندی:

Tap Tap Evil Mastermind v1.15.16 Mod – بازی جالب فکر بکر شیطان اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه درخواستی شما عزیزان

Tap Tap Evil Mastermind – تپ تپ ایول ماستر مایند بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای کلیکی از استودیوی بازیسازی PIXIO برای دستگاه های اندروید است که به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود و برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Tap Tap Evil Mastermind به صورت مقابل توسط سازنده معرفی شده است: “وقتی شما به یک تریلیونر تبدیل می شوید، چه کار میکنید!؟ شروع به ساخت یک امپراطوری شیطانی می کنید! پس از اینکه به یک تریلیونر تبدیل شدید، زندگی برایتان خسته کننده میشود! خانه های لوکس، ماشین های رویایی و پول نمی تواند نیازتان را برطرف کند، شما به یک هیجان نیاز دارید، هیجانی که شما را از این حالت خسته کننده خارج کند! تصمیم میگیرید با شیطان همراه شوید و برای سلطه بر جهان تلاش کنید! طیف گسترده ای از شخصیت ها در اختیار شماست تا بتوانید به هدف تان برسید! با کمک ان ها و کلیک های پشت سر هم به The League of Evil کمک کنید تا بتواند بر جهان حمکرانی کند!” اگر به دنبال یک بازی جالب و سرگرم کننده با طراحی و ساخت پیکسلی برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند.

بازی Tap Tap Evil Mastermind تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کند و ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

توجه : در نسخه جدید نام بازی به Tap Tap Titan – Idle Evil Clicker عوض شده است.



  • تغییرات نسخه 1.15.16

    • Dear Masterminds,
    • Do you like a tasty beef burger every now and then? How 'bout a fizzy soda to wash it all down?
    • Well look no further!
    • Take control the 70s Diner and become an agent shreddin', burger flippin' evil maniac!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران