دانلود نسخه جدید و آخر Wallpaper Carousel

دسته بندی:

Mi Wallpaper Carousel v7-G-210321 گردونه تصاویر زمینه شیائومی نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه ویژه دستگاه های شیائومی

کمپانی شیائومی یکی از محبوب ترین کمپانی های تولید کننده گوشی های اندرویدی است که به دلیل کیفیت بالای محصولات و پشتیبانی خوبی که برای آن ها ارائه می دهد، طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. شیائومی همواره سعی داشته تا متفاوت از دیگر کمپانی ها باشد. به همین خاطر اپلیکیشن ها و نرم افزار های اختصاصی بسیاری ارائه کرده تا این حس را در کاربران خود ایجاد نماید. این کمپانی روی گوشی های خود از یک رابط کاربری اختصاصی به نام MIUI‌ استفاده می کند که الهام گرفته شده از رابط کاربری گوشی های اپل یعنی آیفون است. این رابط کاربری امکانات بسیار زیادی دارد و با هر آپدیت به تعداد این امکانات افزوده می گردد. شیائومی در سال های اخیر بخش های مختلف این رابط کاربری را به صورت برنامه های جداگانه در گوگل پلی منتشر کرده است و امروز با یکی از این برنامه ها در خدمت شما هستیم. Mi Wallpaper Carousel عنوان یک اپلیکیشن برای استفاده از والپیپر های داینامیک در لاک اسکرین گوشی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Xiaomi Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. معمولا گوشی های اندرویدی از یک تصویر ثابت در لاک اسکرین گوشی استفاده می کنند. به همین خاطر استفاده از برنامه Mi Wallpaper Carousel، گوشی شما را با تمام گوشی های دیگر متفاوت خواهد کرد. این برنامه با دریافت تصاویر زیبا از اینترنت و قرار دادن آن ها به عنوان تصویر زمینه لاک اسکرین، هر بار که صفحه گوشی را روشن می کنید، یک تصویر جدید به شما نشان می دهد. تصویری که یک داستان در پشت آن است و می توانید با لمس روی تصویر، داستان آن را مشاهده کنید. منظور از داستان، اطلاعات جغرافیایی تصویر، به همراه نکات جالب و عجیب آن است که در چند خط بیان شده اند. البته مقاله های جالب و سرگرم کننده ای را هم می توان در بین آن ها پیدا کرد. این برنامه تصاویر را در قالب WEBP از اینترنت دریافت می کند. به همین خاطر مصرف اینترنت آن بسیار پایین است. البته می توانید در تنظیمات برنامه تعیین کنید که تنها در هنگام اتصال با وای فای، دانلود صورت گیرد تا متقبل هزینه های مربوط به اینترنت موبایل نشوید. اگر از والپیپر های ثابت لاک اسکرین خسته شده اید و می خواهید بدون دردسر هر بار از یک تصویر و منظره زیبا روی گوشی خود لذت ببرید، نصب این برنامه را به شما توصیه می کنیم.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Mi Wallpaper Carousel اندروید:

  • دریافت تصاویر با کیفیت و بسیار زیبا از اینترنت به صورت خودکار
  • تنظیم تصاویر به عنوان والپیپر لاک اسکرین گوشی در بازه های زمانی مختلف
  • امکان تعیین بازه زمانی تغییر تصاویر به صورت دلخواه
  • استفاده از فرمت WEBP در تصاویر، برای کاهش میزان مصرف اینترنت

اپلیکیشن Mi Wallpaper Carousel یک ابزار عالی برای کسانی است که به زیبایی گوشی خود اهمیت می دهند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

توجه : این برنامه مخصوص دستگاه های شیائومی است و روی دیگر دستگاه های با برند سامسونگ، الجی و .. نصب نمی شود.



  • تغییرات نسخه 7

    • GP rating fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران