جدیدترین نسخه Tiny Robots

دسته بندی:

Tiny Robots Recharged v1.51 Mod – بازی پازلی سرگرم کننده “شارژ مجدد ربات های کوچک” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باتری بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Tiny Robots Recharged – شارژ مجدد ربات های کوچک عنوانی بسیار زیبا و سرگرم کننده از سری بازی های پازلی و معمایی استودیوی خلاق Snapbreak کشور سوئد است که با ساخت بازی هایی مثل مثل Escape Funky Island ، Mindsweeper: Puzzle Adventure ، Through Abandoned ، Stranger Cases: A Mystery Escape یا سری بازی های محبوب Faraway محبوبیت زیادی در بین هواداران بازی های ماجرایی-معمایی پیدا کرده است. یکی از مهم ترین و پایه ای ترین ویژگی های آثار تولید شده توسط این شرکت، ماجراجویی های فانتزی با داستان های جذاب است که همگی با طراحی های زیبا و دوست داشتنی تلفیق شده اند. از دیگر خصوصیت های بارز و عالی بازی های Snapbreak ، صداگذاری ها و موسیقی های متن شنیدنی آن هاست که حس و حال کم نظیری به بازی می بخشند. اپلیکیشن برتر در این مطلب قصد دارد تا به عنوان اولین وب سایت اندرویدی ایران یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و خلاقانه این شرکت بازی سازی را برای شما عزیزان آماده و عرضه کند. بازی پیش روی شما یعنی Tiny Robots Recharged یک عنوان بسیار جالب، فانتزی و معمایی است که با داستان مهیج و خوبی که دارد می تواند حسابی شما را برای مدت ها سرگرم کرده و ذهنتان را با معماها و پازل های گوناگون به چالش بکشد. پس با ما در معرفی این بازی همراه باشید.

Tiny Robots Recharged داستانی زیبا از تعدادی ربات را بازگو می کند که دوستان خوب و مهربانی برای یکدیگر هستند. این ربات ها در یک پارک کوچک دور هم جمع شده و با یکدیگر بازی می کردند و همه چیز خوب بود تا اینکه یک روز یک شخص بدذات یک آزمایشگاه مخفی در نزدیکی این پارک می سازد تا در آن روی ربات ها تحقیق و آزمایش کند. او دوستان شما را می دزدد تا به آزمایشگاه خود برده و روی آن ها آزمایش های عجیب و خطرناک انجام دهد! برای اینکه کسی سر از کار او در نیاورد، او همه چیز را با معماها مخفی کرده است. شما باید برای نجات دادن دوستان خود بشتابید و به این آزمایشگاه بروید و با حل کردن معماها و پازل های مختلف، دوستان خود را یکی پس از دیگری نجات دهید. در بازی Tiny Robots Recharged شما با مدل های خاصی از معماها و پازل های جالب و فکری سر و کار خواهید داشت که ممکن است بعضی از آن ها برای خیلی از افراد حسابی چالش برانگیز باشند. پس تمرکز خود را حفظ کرده و با دقت زیاد به سراغ حل معماها بروید و از چالش های بازی عبور کنید تا بتوانید به دوستان خود کمک کرده و آن ها را از معرض نابودی نجات دهید. در بازی Tiny Robots Recharged بیشتر از 40 مرحله طراحی شده است. طراحی های بی نظیر و گرافیکی مراحل بازی بدون شک یکی از نقاط عطف اصلی آن است که با مدل سازی های سه بعدی و پرجزئیات همراه است. همینک می توانید از دانلود سنتر اپلیکیشن برتر به رایگان اقدام به دانلود آخرین نسخه این بازی همراه با یک نسخه مود شده کنید.

توجه : در نسخه مود شما پس از مصرف باتری، مقدار زیادی باتری دریافت نی کنید.



  • تغییرات نسخه 1.51

    • MAJOR UPDATE v 1.1
    • - 7 new BOSS levels
    • - A whole new Mini game
    • - A new Puzzle Room section
    • - Tons of new cut-scene animations
    • - Big story enhancement
    • - 3 new puzzles x5 difficulties
    • - A lot more free batteries for you!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران