دانلود ــ آنتی ویروس + فایروال Net Blocker

دسته بندی:

Net Blocker – Block internet per app v1.3.7 – اپلیکیشن نت بلاکر حرفه ای و کامل اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 24.99 دلار

بسیاری از نرم افزار های موجود در مارکت اندروید، هنگامی کارایی اصلی خود را به نمایش می گذارند که به اینترنت متصل شوند! به گونه ای می توان گفت که ادامه فعالیت این دسته از برنامه ها تنها به اینترنت بستگی دارد. اگر نگاهی به استارت اپ های نصب شده در گوشی هوشمند خود داشته باشید متوجه خواهید شد که بیش از 90 درصد آن ها نیازمند این راه ارتباطی هستند. با این وجود برخی از توسعه دهندگان با اهداف خاص و مخرب شان اقدام به انتشار نرم افزار هایی می کنند، که این دسته از اپ ها یا به سرقت اطلاعات کاربران پرداخته و یا اینکه با نمایش تبلیغاتی آزار دهنده آرامش شما را به هم می ریزند. یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن این مشکلات مسدود سازی اتصال برنامه ها به اینترنت می باشد. به گونه ای که با یک بررسی ساده، آن هایی را که تشخیص می دهید برای ادامه فعالیت نیازی به اینترنت ندارند محدود کرده و نگذارید که حجم دیتای شما به صورت بی رویه ای به پایان برسد. Net Blocker – Block internet per app عنوان یک اپلیکیشن نت بلاکر ( محدود ساز اینترنت ) می باشد که توسط The Simple Apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار بی نظیر با فراهم سازی یک محیط ساده و آسان به شما عزیزان اجازه می دهد که لیستی از تمامی برنامه هایی را که به اینترنت دسترسی دارند مشاهده نموده در صورت نیاز دسترسی آن ها را محدود سازید. شما قادر خواهید بود این دسترسی را به صورت گروهی و برای تمامی استارت اپ ها محدود کرده و یا اینکه تنها اینترنت اپ هایی خاص را مسدود کنید. استفاده از برنامه فوق چندین مزیت را به همراه دارد؛ اولین آن ها محافظت از حریم خصوصی کاربران است که اجازه نمی دهد جاسوس افزار ها اطلاعات شما عزیزان را به سرقت ببرند. همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کرده ایم دومین ویژگی مسدود سازی تبلیغات آزار دهنده است که کمک می کند سرعت اجرای دستورات به وسیله اسمارت فون شما افزایش پیدا کرده و در مصرف حجم دیتای خود صرفه جویی نمایید. اصلی ترین تمایز این نت بلاکر با دیگر نرم افزار های موجود در مارکت اندروید نیاز نبودن به دسترسی روت می باشد که اجازه می دهد طیف وسیعی از کاربران نیاز های خود را به آسانی برطرف کنند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Net Blocker – Block internet per app اندروید :

  • مسدود سازی دسترسی برنامه های مورد نظر تان به اینترنت
  • پشتیبانی از مسدود کردن اتصال وای فای و داده های همراه
  • ایجاد پروفایل دلخواه تان برای اعمال سریع برخی از تنظیمات
  • مشاهده لیستی از نرم افزار های موجود با امکان جست و جو در آن ها
  • کاهش مصرف باتری و صرفه جویی در دیتای مصرفی
  • نیاز نبودن به هیچ گونه دسترسی روت
  • ویجت صفحه نمایش اصلی برای اجرای هر چه سریع تر دستورات

اپلیکیشن Net Blocker – Block internet per app با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت هایی خاص توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 24.99 دلاری از گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.1 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.3.7

    • - Fixed crash bugs
    • - Added payment option to hide ads forever
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ آنتی ویروس + فایروال Avira Security

دانلود آخرین نسخه ــ آنتی ویروس + فایروال Avira Security

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران