نسخه جدید و آخر Shadows of Empires برای اندروید

دسته بندی:

Shadow of the Empire v0.81 – بازی استراتژیکی “سایه امپراطوری” برای اندروید یک عنوان جالب و سرگرم کننده با اقتباس از عناوین کلاسیک در سبک استراتژی تست شده با اجرای آفلاین

Shadow of the Empire – سایه امپراطوری نامی از یک بازی جالب و سرگرم کننده در سبک استراتژیکی می باشد که به شکل رایگان و کاملاً انحصاری برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیوی روسی و بی نام و نشان ForgeOfGames این بازی را تولید و توسعه داده است. اپلیکیشن برتر مثل همیشه، به محض انتشار این بازی در گوگل پلی که البته به صورت محدود منتشر شده بود، این بازی را تهیه و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی آن را خدمت شما عزیزان منتشر می نماید. Shadow of the Empire ماهیتی کلاسیک مانند دارد و در ساخت آن کاملاً از روی بازی های قدیمی در این سبک به خصوص سری بازی های معروف و پرمخاطب Age of Empires یا سری Stronghold الگوبرداری شده است. اگر چنین بازی هایی را تجربه کرده باشید، به محض اینکه بازی را اجرا کنید متوجه ساختار آن با این بازی ها خواهید شد و اگر هم با عناوین نام برده ارتباط خوبی برقرار کرده بودید، احتمالاً از انجام بازی Shadow of the Empire نیز لذت خواهید برد. سازنده این بازی هیچ توضیحاتی برای معرفی این عنوان ارائه نداده است و به نظر می رسد این بازی با یک پوشش آزمایشی به انتشار رسیده است. با این حال باید گفت که در تست ما از نسخه آزمایشی، این بازی عملکرد خوبی داشت. Shadow of the Empire یک بازی استراتژیکی در دو بخش مختلف می باشد. بخش اول بخش آفلاین یا انفرادی و بخش دوم بخش آنلاین یا چندنفره می باشد.

در Shadow of the Empire می توانید در بخش انفرادی بازی را به صورت تک نفره و در مقابل هوش مصنوعی انجام دهید. قبل از شروع می توانید تغییراتی را مثل نیروهای بازی (که دو امپراطوری مختلف هستند) انتخاب کنید و نقشه محل بازی را نیز تعیین کنید. سپس می توانید وارد بازی شده و آن را انجام دهید. مثل بازی های سبک کلاسیک استراتژیکی، در ابتدای بازی شما چیزی جز یک خانه اصلی ندارید و می بایست با سرعت مناسب و تصمیمات درست، امپراطوری خود را توسعه دهید. برای این کار به کارگرها نیاز دارید. کارگرها نیروهایی هستند که به صورت اتوماتیک کارهایی که لیست کنید را انجام می دهند و از این لحاظ هوش مصنوعی بازی قابل تحسین است و شما نیازی به تعیین کردن امور برای کارگرها ندارید. اما بخش جالب تر و بسیار جذاب بازی، بخش چندنفره آن است که می توان آن را به صورت اینترنتی یا LAN انجام داد. برای بازی به شکل اینترنتی کافیست یک اتاق بسازید و یا به جستجوی اتاق ها بپردازید که البته به خاطر ناشناس بودن بازی پیدا کردن یک بازی ممکن است خیلی طول بکشد. اما اگر هم بخواهید می توانید این بازی را به صورت دو نفره (آفلاین) نیز انجام دهید. برای این کار باید نسخه یکسان بازی روی دو دستگاه اندرویدی نصب باشد و هر دو دستگاه از طریق Wi-Fi به یک روتر (مثل یک مودم) مشابه متصل باشند. سپس یک بازیکن می تواند از بخش LAN یک اتاق بسازد و نفر دوم اتاق را پیدا کرده و به آن وارد شود تا بازی برای هر دو نفر آغاز شود. در ادامه می توانید آخرین نسخه این بازی را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ForgeGames.ShadowOfTheEmpire را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 0.81

    • Forced update that does not add content, but without it will not work online.
    • Version 0.9 with content will be released later
    • *fixed crashes on some devices
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران