دانلود نسخه کامل Laser Quest

دسته بندی:

Laser Quest v2.1.5 Mod – بازی فکری و چالش برانگیز “مأموریت لیزری” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک بودن همه لیزرها و سلاح ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Laser Quest – مأموریت لیزری یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده با سبکی دوست داشتنی و چالش برانگیز از دسته عناوین پازلی است که به شکل رایگان ساخته و برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. این بازی از سوی استودیوی پرتغالی InfinityGames.io که به ساخت و عرضه بازی های فکری و خلاقانه زیادی مشهور است منتشر شده است. بازی هایی از جمله Traffix ، Railways ، Decipher: The Brain Game ، Harmony: Music Notes ، Eureka و یا Package Inc برترین بازی ها و آثار ساخته شده توسط این استودیوی خوش ذوق هستند که پیش تر همگی آن ها را در اپلیکیشن برتر خدمتتان معرفی کرده بودیم. اگر می خواهید این بازی ها را نیز دانلود و تجربه کنید می توانید روی نام هرکدام از آن ها کلیک کنید و به صفحه مخصوص معرفی و دانلود آن بازی هدایت شوید. در این مطلب از سایت اپلیکیشن برتر یک بار دیگر می خواهیم برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی یک بازی خوش ساخت و مینیمالیستی دیگر را از استودیوی InfinityGames خدمت شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا شما را با یک بازی جالب و سرگرم کننده آشنا کنیم. بازی Laser Quest در نگاه اول شباهت زیادی به بازی های نام برده دیگر که محصول همین استودیو هستند دارد و در کل هم سبک و سیاق بازی به طوری ساخته شده که زبان طراحی اصلی بازی حفظ شود و شما خیلی سریع متوجه این موضوع شوید. شاید این اقدام به منظور یک امضای دیجیتالی و شناساندن بازی ها با یک معیار ثابت به مخاطبین باشد.

در بازی Laser Quest شما به یک دنیای جالب و علمی تخیلی سفر می کنید. بازی دارای یک بخش اصلی (Story Mode) و بخش سرگرمی و چالشی (Daily Challenges) است. در بخش داستانی یا همان Story Mode شما می بایست بازی را در بیشتر از 100 مرحله فکری و معمایی دنبال کنید. کار اصلی شما متصل کردن یک نیروی لیزری از طریق منعکس کننده ها به یکدیگر است. در حقیقت وظیفه اصلی شما ساخت و ایجاد یک مسیر برای حرکت لیزر است. این لیزر از یک نقطه شروع (منبع) صاتع می شود. شما باید با چرخاندن صحیح آیتم های آینه مانند، اقدام به انعکاس کردن این لیزر به مسیری دیگر کنید. هدف رساندن این لیزر به نقطه پایان (مقصد) است. هر مرحله از بازی با چالش ها و پازل های گوناگونی همراه است و شما برای موفقیت در مراحل بازی باید با منطق و فکر پیش بروید. ساختار بازی طوری است که شما با یک فضای معلق سه بعدی سر و کار خواهید داشت و این مسئله شاید کمی تجسم و تصور شرایط فعلی را برای بازیکنان سخت کند. اما از طرف دیگر این اقدام باعث شده تا بازی Laser Quest واقع گرا و زیباتر از حالت عادی باشد. به جز طراحی های زیبا و چشم نوازی که در بازی به کار رفته اند، Laser Quest یک جذابیت خاص دیگر نیز دارد که آن موسیقی های متن شنیدنی و تأثیرگذار آن هستند. سازنده بازی توصیه کرده که در حین انجام بازی از یک هدفون استفاده کنید تا فناوری دالبی و صداسازی های سه بعدی بازی را بهتر درک کنید. بازی Laser Quest همینک همراه با یک نسخه مود شده از سرورهای سریع اپلیکیشن برتر آماده دانلود است. مأموریت لیزری به خاطر ویژگی های جذابی که دارد موفق شده تا امتیاز 4.3 از 5.0 را به خود اختصاص دهد.

توجه : نسخه مود بازی حتما به صورت آفلاین اجرا شود!



  • تغییرات نسخه 2.1.5

    • Fixed minor issues
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران