نسخه جدید و کامل TextFree

دسته بندی:

Text Free: Free Text Plus Call v8.91 دسترسی آسان به شماره مجازی آمریکا با تمامی امکانات به صورت کاملا رایگان در اندروید نسخه اصلی و رسمی برنامه با بیش از 10.000.000 نصب از گوگل پلی

این روز ها همه به دنبال پیدا کردن شماره های مجازی هستند تا بتوانند از طریق آن ها در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی مختلف ثبت نام کرده و بدون استفاده از سیم کارت واقعی از خدمت آن ها استفاده کنند. استفاده از شماره های مجازی تا حد زیادی کاربر را ناشناس می کند و امنیت او را در شبکه های اجتماعی بالا می برد، ضمنا به او این امکان را می دهد که روی سرویس هایی که برای ایران محدود هستند و تنها با وارد کردن شماره های خارجی قابل استفاده هستند، ثبت نام نماید. برنامه های شماره مجازی بسیاری وجود دارد که متاسفانه اغلب آن ها سرویس نامناسبی را ارائه می دهند و کاربران خود را به دردسر های متعددی دچار می نمایند. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که ادعا می کند از بقیه برنامه های شماره مجازی بهتر بوده و دردسر ها و مشکلات آن ها را ندارد. Text Free: Free Text Plus Call عنوان یک اپلیکیشن برای دسترسی رایگان به شماره مجازی آمریکا با تمامی امکانات موجود در سیم کارت های معمولی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Pinger, Inc – Second Phone Number App توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به شما یک شماره مجازی آمریکا با تماس و پیامک و حتی MMS رایگان می دهد که می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. بر خلاف برنامه هایی مثل textPlus ، TextMe ، Talkatone و TextNow در این برنامه می توانید خودتان منطقه پستی و شماره را انتخاب نمایید تا راحت تر در یادتان بماند. برای مثال می توانید به شماره هایی نظیر “(555) 500-2525” دسترسی داشته باشید. همانطور که گفتیم این برنامه همانند یک سیم کارت واقعی عمل می کند و می توانید با آن با شماره های عادی تماس گرفته و یا پیامک ارسال نمایید. علاوه بر این می توانید گروه های چت ساخته و با دوستان خود به پیام بپردازید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Text Free: Free Text Plus Call اندروید:

  • ارائه شماره مجازی آمریکا با تمامی امکانات سیم کارت های واقعی
  • قابلیت ارسال SMS و MMS به صورت نامحدود و رایگان
  • امکان برقراری تماس و ارسال پیامک به شماره های عادی
  • قابلیت ایجاد گروه های گفتگو برای چت کردن با دوستان و ارسال پیام ها به صورت گروهی
  • امکان انتخاب منطقه پستی و شماره دلخواه
  • امکان دریافت تماس از دیگران

اپلیکیشن Text Free: Free Text Plus Call یکی از بهترین برنامه های شماره مجازی است که با آن می توانید به آسانی در عرض چند دقیقه شماره مجازی آمریکا برای خود بسیازید. این برنامه با بیش از 10.000.000 نصب از گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی برنامه Text Free همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 8.91

    • Every update helps make Text Free a better place to chat—and this release is no different. Get the latest version for the best original Text Free Ultra experience.
    • If you’re enjoying your free phone number, please consider leaving us a rating or review.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران