نسخه جدید و کامل Voloco

دسته بندی:

Voloco: Auto Voice Tune Harmony v6.6 برنامه پردازشگر لحظه ای صدا با tuning خودکار مخصوص اندروید نسخه آنلاک شده برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

خوانندگی یکی از شاخه های پرطرفدار موسیقی است که به دلیل احتیاج نداشتن به تجهیزات خاص و حتی داشتن مهارت بالا، طرفداران بسیاری دارد و خیلی از افراد به صورت آماتوری یا حرفه ای به خوانندگی می پردازند. حتما شما هم مثل خیلی های دیگر، تعدادی آهنگ مورد علاقه دارید که در موقعیت های مختلف آن ها را خوانده یا زمزمه می کنید. البته افراد زیادی هم هستند که خوانندگی را به صورتی حرفه ای دنبال کرده و همواره در حال کار کردن روی صدای خود و بهتر کردن آن هستند. اگر شما از این دسته افراد هستید، برنامه ای که امروز در اپلیکیشن برتر معرفی می کنیم برایتان بسیار کارآمد خواهد بود. Voloco: Auto Voice Tune Harmony عنوان یک اپلیکیشن برای تیونینگ خودکار صدا و یک پردازشگر لحظه ای صدا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری RESONANT CAVITY توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه طراحی هوشمندی دارد و tuning خودکار و vocoding را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا به صورت لحظه ای و در آن واحد فالشی های صدای شما را بگیرد. همانطور که می دانید هر آهنگی دارای یک ریتم خاص، کوک، گام و بیت است که خواننده باید متناسب با آن ها ترانه را اجرا کند و اگر این موارد رعایت نشود، اصطلاحا گفته می شود که خواننده فالش یا خارج خوانده است. این مسئله یک بحث فنی نیست و برای اکثر شنوندگانی که هیچ تخصص موسیقی ندارند هم قابل تشخیص است. برای همین لازم است که خوانندگی تا جای ممکن کوک و ژوست باشد. برای تمرین این کار می توانید یک آهنگ را از کتابخانه آهنگ های خود انتخاب کنید و بخوانید تا این برنامه به صورت خودکار کوک آهنگ را حدس بزند و گام صدای شما را اصلاح کند. این برنامه به شما امکان می‌ دهد ویدیوی خواندن خود را ضبط کرده و آن را بر روی فیسبوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید که کار میکس آهنگ را روی اپلیکیشن دیگری ادامه دهید،‌ می توانید خوانندگی خود را ضبط کرده،‌ از آن خروجی گرفته و در اپلیکیشن های دیگر برای میکس استفاده نمایید. قسمت TOP TRACKS در برنامه،‌ ترک های حرفه ای و زیبای ایجاد شده توسط سازندگان برنامه را در اختیار شما قرار خواهد داد که متریال تمرین بسیار خوبی برای هستند. اگر به خوانندگی علاقه دارید، توصیه می کنیم این اپلیکیشن را از دست ندهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Voloco: Auto Voice Tune Harmony اندروید :

  • پردازش صوت به صورت بی‌درنگ با ترکیب tuning خودکار و vocoding
  • گرفتن فالشی صدا و تولید صدایی حرفه ای از خوانندگی شما
  • تشخیص درست کوک آهنگ ها و تنظیم صدای شما با آن ها
  • امکان انتخاب از بین آهنگ های موجود در برنامه
  • امکان ضبط صدا و تصویر از خوانندگی خود
  • خروجی گرفتن از برنامه برای ادامه میکس آهنگ در برنامه های دیگر
  • شامل افکت‌ هایی مثل گروه کر، اتوتیون، تیون طبیعی و سوپر ووکودر
  • دارای هشت بسته پیش فرض شامل انواع جلوه های صوتی

اپلیکیشن Voloco: Auto Voice Tune Harmony یک برنامه محبوب است که با بیش از 10,000,000 بار دانلود و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 6.6

    • Version 6.6 adds search and BeatStars links! Search for beats and top tracks by name, genre, producer, bpm, and more. Want to license a beat from Voloco Beats? Click on the new BeatStars button to purchase a beat license through BeatStars.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران