دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Mary’s Recipes

دسته بندی:

Mary’s Recipes: Meal Planner & Grocery List v3.1.2 – اپلیکیشن برنامه ریزی وعده های غذایی اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 79.99 دلار برای اولین بار در ایران

Mary’s Recipes: Meal Planner & Grocery List عنوان یک اپلیکیشن برنامه ریزی وعده های غذایی می باشد که توسط Mary’s Recipes توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. سوخت بدن ما انسان ها غذا است و نیاز داریم که در هر روز حداقل سه وعده اصلی غذایی داشته باشیم. با گسترش غذا های فست فودی و دسترسی سریع به آن ها متاسفانه شاهد گسترش مشکلات زیادی نظیر بیماری های گوارشی، چاقی و … در سطح جامعه هستیم. یکی از دلایلی که باعث می شود ما انسان ها به سمت غذا های فست فودی روی بیاوریم نداشتن وقت کافی برای پخت و پز می باشد. هیچ کسی دوست ندارد که ساعت ها از وقت خود را برای پخت غذا در آشپزخانه صرف کند. از طرفی گاها ما نمی دانیم که برای وعده های غذایی باید چه غذایی را حاضر کنیم. با این وجود قصد داریم تا در این پست با معرفی یک نرم افزار تمامی نیاز های شما را در این زمینه برطرف کنیم. نرم افزار Mary’s Recipes: Meal Planner & Grocery List یک راه حل مناسب برای رفع نیاز های شما در این زمینه می باشد. این استارت اپ به عنوان یک برنامه ریز غذایی کمک می کند که بدانید در هر وعده چه غذایی را پخته و میل کنید. برای داشتن یک برنامه غذایی منظم تنها کافی است، روز های مورد نظر تان را علامت گذاری نموده و یک برنامه غذایی کاملا سالم را دریافت کنید. یکی دیگر از امکاناتی که این استارت اپ در اختیار کاربران اش قرار می دهد، ارائه دستور پخت تمامی غذا های موجود در دیتابیس می باشد؛ غذا هایی که برای پخت هر کدام شان تنها به 25 دقیق زمان نیاز دارید. در بین غذا های موجود هیچ گونه فست فودی دیده نمی شود و کودکان ده سال به بالا قادر به خوردن آن ها خواهند بود. دستور العمل ها به گونه ای طراحی شده اند که دور ریز غذا ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته و در هزینه های تان صرف جویی می شود. در تمامی امکانات ذکر شده، کاربران به یک لیست خرید حرفه ای دسترسی دارند؛ لیستی که در هنگام مراجعه به فروشگاه ها کمک می کند تمامی مواد غذایی مورد نظر تان را خریداری کرده و هیچ گاه هیچ ماده غذایی را فراموش نکنید. محیط برنامه بسیار ساده بوده و هر کسی قادر به استفاده از آن خواهد بود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Mary’s Recipes: Meal Planner & Grocery List اندروید :

  • ایجاد یک برنامه غذایی روزانه برای تمامی هفته تنها با یک اشاره
  • مجموعه ای از غذا های سالم بدون مشاهده هیچ گونه فست فودی در لیست غذا ها
  • دسترسی به دستور العمل پخت تمامی غذا های موجود در لیست به صورت مرحله به مرحله
  • نیاز به 25 دقیقه زمان برای پخت پیچیده ترین غذا های لیست
  • کاهش میزاندور ریز غذا های پخته شده با یک برنامه ریزی حرفه ای
  • ایجاد یک لیست خرید برای جلوگیری از فراموشی هنگام مراجعه به فروشگاه ها
  • دریافت ایده برای پخت غذا های جدید و خلاقانه!

اپلیکیشن Mary’s Recipes: Meal Planner & Grocery List با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 79.99 دلار منتشر و امتیاز 3.9 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.1.2

    • Meet the new "Fermented products" recipe set, in which we share the recipes, tips & tricks for successful fermentation at home.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران