نسخه جدید و آخر Poppin برای اندروید

دسته بندی:

Poppin icon pack v2.0.1 آیکون پک با طراحی کارتونی زیبا مخصوص اندروید نسخه پولی و پچ شده برنامه با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی تقدیم به شما

آیکون ها از زمان طراحی اولین نرم افزار ها مورد استفاده قرار می گیرند و در ابتدا لوگو سازندگان نرم افزار بودند. اما بعد ها همین آیکون ها به عنوان هویت مستقل نرم افزار ها تعریف شدند و هر نرم افزار با آیکون منحصر به فردش شناخته شد. اگر به برنامه های موجود در گوشی و کامپیوتر خود دقت کرده باشید، اغلب آن ها را با آیکونشان می شناسید و می توانید به سرعت تشخیص داده و اجرا نمایید. به همین دلیل آیکون ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند و شرکت های تولید کننده نرم افزار زحمت بسیار زیادی برای ساخت آیکون هایی منحصر به فرد، زیبا و جذاب می کشند تا بتوانند هویت آیکون برنامه خود را در بین کاربران جا بیاندازند. با این حال همین منحصر به فرد بودن و تفاوت بالای آیکون ها با یکدیگر، باعث می شود که پس از نصب چندین بازی و برنامه، هماهنگی و یگانگی طراحی آیکون ها از بین برود و بی نظمی در رابط کاربری گوشی پدید آید. بی نظمی ای که شاید به مزاق خیلی ها خوش نیاید. برای همین طراحان گرافیکی مختلف تصمیم به ارائه آیکون های جایگزین برای سیستم عامل اندروید گرفتند، این آیکون ها در قالب بسته آیکون (آیکون پک) ارائه می شوند و اغلب طراحی یکسان با رنگ های مشابه دارند. طراحان آیکون، آیکون برنامه ها و بازی های معروف و پر طرفدار را بررسی کرده و عناصر اصلی و هویتی آن را نگه داشته و بقیه طرح را به صورتی هماهنگ با آیکون های دیگر، ایجاد می کنند. انواع و اقسام آیکون پک ها برای اندروید موجود است که بسیاری از آن ها را تا کنون در اپلیکیشن برتر معرفی کرده ایم. امروز نیز با یک آیکون پک کامل و زیبای دیگر در خدمت شما هستیم. Poppin icon pack عنوان یک مجموعه آیکون با طراحی سه بعدی کارتونی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Bludocs توسعه و با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. تمامی آیکون های موجود در این برنامه با دست طراحی شده اند، برای همین دقت بسیار بالایی در جزئیات طراحی به کار رفته است. علاوه بر این بهترین و بیشترین کیفیت ممکن ارائه شده است تا در افزایش و کاهش اندازه آیکون ها، دچار افت کیفیت نشوند. برای نصب و استفاده از آیکون پک ها حتما باید لانچر روی گوشی شما نصب باشد. این برنامه از انواع لانچر ها مثل Nova، Action، ADW، Atom، Go، Google Now و … پشتیبانی می کند اما لانچر پیشنهادی ما nova launcher است که به صورت رایگان می توانید آخرین و کامل ترین نسخه آن را از اپلیکیشن برتر دریافت کرده و نصب نمایید.

اپلیکیشن Poppin icon pack با داشتن انواع تم ها (Light, Dark, Amoled, Transparent, Auto-Dark, Auto-Amoled) می تواند دست شما را در انتخاب رابط کاربری دلخواهتان باز گذارد تا آن را به گونه ای که می خواهید تغییر دهید. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پولی و پچ شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.0.1

    • New Dashboard
    • New icons more 4100
    • More Launcher supported
    • Now donation enable as requested
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران