دانلود نسخه جدید Almora Darkosen برای موبایل

دسته بندی:

Almora Darkosen RPG v1.0.69 Mod – بازی نقش محور آلمورا دارکوسن اندروید نسخه اصلی نسخه مود (باز بودن نسخه کامل بازی) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Almora Darkosen RPG نام یک بازی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی Gear-Studio برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی دارای یک گیم پلی بسیار ساده است و تجربه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد که مشابه آن را در هیچ بازی دیگری نخواهید دید. Almora Darkosen RPG شما را وارد یک جهان فانتزی قرون وسطایی می کند و از شما می خواهد کوئست های مختلف را به عهده بگیرید و قدم در ماجراجویی هایی بزرگ بگذارید. عنصر خط داستانی در این بازی بسیار کمرنگ است که البته این یک نقطه ضعف نیست و به نظر می رسد توسعه دهندگان عمداً به این بخش نپرداخته اند. تمرکز اصلی این بازی بیشتر روی بخش کاوشی آن است. برای اینکه بتوانید کوئست ها را به عهده بگیرید، باید در ابتدا وارد بخش های مختلف شهر شوید و خودتان کوئست ها را پیدا کنید. به محض اینکه برای خودتان یک کوئست انتخاب کردید، می توانید ماجراجویی خودتان را در جهان گسترده بازی آغاز کنید. اما ماجراجویی های شما ساده نخواهند بود و در طول مسیر تان با موانع و دشمنان بسیار زیادی رو به رو خواهید شد.

در بازی Almora Darkosen RPG، دشمن ها بسیار قوی هستند و به سرعت می توانند شما را بکشند. اما خوشبختانه معیار عمر شما پس از کمی استراحت کردن دوباره شارژ می شود که این یک پلاس بزرگ برای شما به حساب می آید. هر وقت که معیار عمر تان کم شد، تنها کافی است یک گوشه ای استراحت کنید و فقط هیچ کاری انجام ندهید. بعد از آنها هم می توانید دوباره به سراغ دشمن ها بروید و یک بار دیگر با آنها مبارزه کنید. از طرف دیگر، سیستم مبارزاتی بازی و کنترل ها هم بسیار ساده هستند. برای کنترل کاراکتر تان می توانید از جوی استیک مجازی که در قسمت پایین و سمت چپ صفحه نمایش تعبیه شده است استفاده کنید و برای کار های دیگری مثل حمله و استفاده از نیرو های ویژه هم می توانید از دکمه های اکشن مجازی که در قسمت پایین و سمت راست صفحه نمایش تعبیه شده اند استفاده کنید. مانند اکثر بازی های نقش آفرینی، در ابتدا تجهیزات شما اندک است اما در ادامه می توانید به ۱۵۰۰ آیتم دسترسی پیدا کنید و انواع و اقسام تجهیزات شامل شمشیر، طبر، سپر، کلاه خود، زره، کفش، دستکش، معجون، و … را برای خودتان خریداری کنید. کمپین بازی هم شامل بیش از ۱۰۰ کوئست و لوکیشن‌ های مختلفی مثل مزرعه، مرداب، جنگل‌ های تاریک، شهر، دخمه، غار، صحرا، و… می شود که بدون شک ماجراجویی‌ های شما را هیجان انگیز خواهند کرد. Almora Darkosen RPG توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.69

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران