دانلود ــ آموزشی + درسی Codenza Pro

دسته بندی:

Codenza Pro v3.0 – برنامه کدنزا پرو مخصوص تبلت و گوشی های اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی

برنامه نویسی یکی از شغل های دنیای مدرن است که بیش از چند دهه از زمان به وجود آمدن آن نمی گذرد. در برنامه نویسی همانطور که از نام آن هم مشخص است، با استفاده از کد های زبان های مختلف برنامه نویسی، نرم افزار ها ساخته می شوند. زبان های برنامه نویسی بسیاری وجود دارد که برخی از آن ها برای یک هدف خاص استفاده می شوند و تعدادی از آن ها هم زبان هایی عمومی هستند که برای انواع اهداف و کار ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. برنامه نویسی روندی بر پایه ریاضیات است. بنابراین آن را در شاخه کار های مهندسی دسته بندی می کنند. به دلیل رشد این شغل در سال های اخیر و همچنین به دلیل درآمد نسبتا خوبی که دارد، عده ی زیادی علاقه دارند وارد آن شوند. برای یادگیری برنامه نویسی نیازی به رفتن به دانشگاه نیست و می توان با تمرین و مطالعه آن را به خوبی یاد گرفت. امروز با یک برنامه در خدمت شما هستیم که برای کمک به انجام آسان تر این کار ساخته شده است. Codenza Pro عنوان یک اپلیکیشن برای یادگیری برنامه نویسی به زبان های مختلف، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Divyendra Patil توسعه و با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. Codenza برنامه ای است که برای علاقه مندان به برنامه نویسی و دانشجویان علوم کامپیوتر طراحی شده است تا به آنها در یادگیری جنبه های مختلف برنامه نویسی کمک کند. این برنامه تعداد بیشماری از زبان های برنامه نویسی و موضوعاتی که در بخش های مختلف از اصول اولیه تا مفاهیم پیشرفته در برنامه نویسی طبقه بندی می شوند را در بر می گیرد. مفاهیم تحت پوشش در زبان های مختلف عبارتند از: مقدمات، ساختار داده ها، الگوریتم ها، روش ها / عملکردها، کنترل استثنا ها، برنامه نویسی کاربردی، برنامه نویسی شی گرا، عبارات با قاعده، متغیرها و اپراتورها، عبارات و حلقه های شرطی، آرایه ها، کلاس ها و اشیاء، کپسوله کردن، چند شکلی و ارث بری، کلاسهای انتزاعی و رابط ها، کلاسهای ناشناس و داخلی، ترد ها. اگر به دنبال یادگیری اساسی برنامه نویسی هستید و می خواهید آن را از یک مرجع مطمئن بیاموزید، این برنامه را به شما توصیه می کنیم.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Codenza Pro اندروید:

  • آموزش کامل مفاهیم برنامه نویسی از پایه تا پیشرفته
  • شامل آموزش تعداد زیادی از زبان های برنامه نویسی
  • تمامی آموزش ها با مثال همراه هستند.
  • کد ها را می توان از برنامه دانلود کرده و اجرا نمود.
  • زبان های پیشرفته برای هوش مصنوعی، دیتاساینس و …. هم در این برنامه پشتیبانی می شوند.
  • C ، C ، Java، ساختار داده در C ، C و Java، الگوریتم های C ، C و Java، گرافیک رایانه ای در C ، C و Java ، PHP ، Python ، C # ، Perl ، JavaScript، CSS، HTML ، Ruby ، ​​ASP.
  • SQL ، PLSQL ، MySQL ، R Programming ، Lua، هوش مصنوعی، رمزنگاری و امنیت، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، سیستم های عامل، ریز پردازنده، پردازش سیگنال دیجیتال، سیستم موازی و توزیع، Datawarehouse و ماینینگ، برنامه نویسی سیستم و کامپایلر ساخت و ساز (SPCC)، شبکه های رایانه ای، اسمبلی.

اپلیکیشن Codenza Pro برنامه ای عالی برای یادگیری حرفه ای برنامه نویسی است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.0

    • Updated libraries
    • Removed interstitial ads
    • Fixed download button issue.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران