دانلود نسخه آخر Secure Folder

دسته بندی:

Secure Folder v1.6.01.65 پوشه امن اطلاعات نسخه اصلی برنامه

در ارزیابی هر سیستم نرم افزاری، امنیت یکی از مهم ترین ملاک هاست. شرکت های سازنده نرم افزار، به طرق مختلف سعی می کنند که امنیت را در تولیدات خود برقرار نمایند. گوشی های هوشمند ما، همگی روش هایی برای قفل کردن دستگاه با استفاده از پین، پسورد، پترن یا اثرانگشت و … دارند. این روش ها تا حد زیادی از اطلاعات شخصی ما محافظت می کند و جلوی دسترسی افراد غیر مجاز به اطلاعات گوشی را می گیرد. اما فرض کنید که می خواهید گوشی خود را برای گرفتن تماس یا دیدن یک کلیپ و …. به کسی بدهید و نمی خواهید که او قادر به دیدن اطلاعات خصوصی شما باشد. در چنین مواردی قفل کردن صفحه نمایش، امکان پذیر نیست و او می تواند به راحتی به اطلاعات شما دست پیدا کند. سامسونگ برای حل این مشکل راه حلی بسیار مطمئن ارائه کرده است. Secure Folder عنوان یک اپلیکیشن برای قفل کردن و محافظت از فایل ها و اپلیکیشن ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Samsung Electronics Co., Ltd. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. Secure Folder فضایی امن و غیر قابل دسترسی در گوشی شما ایجاد می کند و می توانید تصاویر، ویدئو ها، فایل های صوتی، اپلیکیشن ها و…. را در آن قرار داده و از دسترسی افراد غیر مجاز به آن ها جلوگیری کنید. سامسونگ این اپلیکیشن را بر پایه فناوری ناکس توسعه داده است. هنگامی که اطلاعات شما با این برنامه محافظت می شوند، دیگر هیچ اپلیکیشنی نمی تواند به آن ها دسترسی داشته باشد. فایل های تصویری شما در گالری ها به نمایش در نمی آیند و با فایل منیجر ها هم نمی توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. حتی در صورت اتصال گوشی به کامپیوتر هم نمی توان به اطلاعات قفل شده توسط این برنامه دست پیدا کرد. توجه داشته باشید که این برنامه به شدت به روت شدن یا نصب کاستوم حساس است و در صورتی که انجام چنین عملی را تشخیص دهد داده های شما را به طور کامل قفل و از دسترس خارج خواهد کرد، بنابراین بهتر است پیش از قفل کردن داده ها با این برنامه، از آن ها روی کامپیوتر شخصی یا حافظه های جانبی، پشتیبان تهیه کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Secure Folder اندروید:

  • امنیت بسیار بالا، مبتنی بر پلتفرم ناکس سامسونگ
  • محافظت کامل از فایل ها و اپلیکیشن ها
  • محافظت در برابر دسترسی با اپلیکیشن های دیگر
  • محافظت در برابر حملات سایبری
  • پشتیبانی از انواع قفل ها مثل اثر انگشت، پترن، پین و ….
  • محافظت در برابر تلاش برای دسترسی به فایل ها با کامپیوتر
  • قفل خودکار فایل ها و اپلیکیشن ها، در صورت تشخیص روت شدن دستگاه

اپلیکیشن Secure Folder یکی از امن ترین و مطمئن ترین روش ها برای تامین حریم خصوصی در اندروید است که با کسب رضایت کاربران توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

توجه : این برنامه توسط کمپانی سامسونگ برای تبلت ها و گوشی های سامسونگ تولید شده و روی دستگاه های با برندهای غیرسامسونگ نصب نمی شود.



  • تغییرات نسخه 1.6.01.65

    • - Fixed the problem that disappear app icon in secure folder.
    • - Bug fix
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  AppLock برای اندروید

نسخه جدید و آخر AppLock برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران