دانلود نسخه جدید JioSaavn برای اندروید

دسته بندی:

JioSaavn Music & Radio – JioTunes, Podcasts, Songs v7.9.1 – اپلیکیشن موزیک و رادیو آنلاین جیوساون اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 59.99 دلار

JioSaavn Music & Radio – JioTunes, Podcasts, Songs عنوان اپلیکیشن موزیک و رادیو آنلاین جیوساون می باشد که توسط Saavn Media Limited توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. پخش موزیک یکی از لذت بخش ترین فعالیت های روزانه ما می باشد. اگر دقت کرده باشید امروزه تمامی افراد برای پخش موزیک های شان از اسمارت فون های خود استفاده می کنند. اما حتما شما نیز بار ها این سوال را از خود پرسیده اید؛ که از چه طریقی به جدید ترین آهنگ ها دسترسی داشته باشید؟! یکی از بهترین روش های دسترسی به جدید ترین موزیک های دنیا استفاده از پلتفرم های آنلاین موزیک نظیر اسپاتیفای است. با این وجود پلتفرم های متنوع دیگری در مارکت اندروید دیده می شوند که هر کدام شان دارای قابلیت ها و امکانات خاص خود شان هستند. JioSaavn Music & Radio – JioTunes, Podcasts, Songs جیوساون یک راه حل سریع برای دسترسی داشتن به جدید ترین موزیک های سراسر جهان می باشد. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود که بدون هیچ گونه محدودیتی و تنها با لمس یک گزینه به یک دیتابیس عظیم از انواع موزیک، کانال های رادیویی و پادکست های متنوع دسترسی داشته باشید. برای تجربه یک پخش بی نقص، لیستی از موزیک ها و کانال های رادیویی مورد علاقه تان را ایجاد نموده و با لمس یک گزینه از پخش بدون وقفه آهنگ ها نهایت لذت را ببرید. سیستم هوشمند این استارت اپ با توجه به موزیک ها و کانال های رادیویی که پخش شان می کنید؛ پیشنهاداتی را ارائه می دهد که شباهت بسیار زیادی به سلایق شما در موزیک دارد. همگام با پخش موزیک ها، متن شان نیز نمایش داده می شود که علاقه مندان به کارائکه می توانند نهایت بهره را از این ویژگی فوق العاده ببرند. اگر قصد اشتراک گذاری اهنگ های مورد علاقه تان را با اعضای خانواده دارید؛ برنامه را به تلویزیون هوشمند متصل کرده و یک پخش نا محدود را تجربه کنید. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که ممکن است ساعاتی در روز را به اینترنت دسترسی نداشته باشید؛ موزیک های مورد نظر تان را دانلود کرده و آن ها را به صورت کاملا آفلاین پخش نمایید. تمامی آهنگ های موجود در دیتابیس کیفیت بالایی دارند و بدون شک شما را شگفت زده خواهند کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه JioSaavn Music & Radio – JioTunes, Podcasts, Songs اندروید :

  • دسترسی نا محدود به میلیون ها موزیک، ایستگاه رادیویی و پادکست زیبا
  • دسته بندی تمامی موزیک ها بر اساس سبک شان در گروه های مختلف
  • ایجاد لیست پخش اختصاصی خود برای تجربه یک پخش بدون وقفه
  • ارائه پیشنهادات هوشمند متناسب با سلیقه شما در موزیک
  • نمایش همزمان متن موزیک ها با پخش شان برای علاقه مندان به کارائوکه
  • امکان اتصال برنامه به تلویزیون های هوشمند و کروم کست
  • گزینه ای برای دانلود و پخش موزیک ها به صورت آفلاین
  • بخش موزیک ها با نهایت کیفیت

اپلیکیشن JioSaavn Music & Radio – JioTunes, Podcasts, Songs با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 59.99 دلاری منتشر شده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 7.9.1

    • New JioTune Enhancements for a superior experience
    • Amazon Pay added
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Cloud Radio Pro

دانلود نسخه جدید Cloud Radio Pro

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران