دانلود نسخه جدید Swift Walls برای اندروید

دسته بندی:

Swift Walls – Wallpapers v8.1.0 – اپلیکیشن تصاویر زمینه ساده و بصری اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 10.99 دلار

محیط های یکنواخت همیشه کسل کننده هستند و ادامه داشتن این یکنواختی باعث مشکلات روحی مختلف می شود. این امر در تمامی قسمت های زندگی ما صدق می کند. ما انسان ها نیاز داریم که در بازه های زمانی مختلف تغییراتی را در زندگی مان ایجاد کنیم. تا جایی که روان شناسایی توصیه می کنند حتی اگر وسیله ای برای محل زندگی تان نمی خرید هر چند ماه یک بار دکوراسیون را تغییر دهید. این تغییرات شوق زندگی در ما را افزایش می دهد و خود انگیزه ای برای ادامه به زندگی است. تمامی ما در هر روز ساعت ها از وقت خود را صرف استفاده از اسمارت فون های مان می کنیم و به وسیله آن ها نیاز های مان را برطرف می سازیم. ایجاد تغییرات مداوم در رابط کاربری استفاده از گوشی هوشمند را برای کاربر جذاب جلوه داده و حتی اگر دیوایس شما دارای امکانات سخت افزاری مطلوبی نباشد باز هم علاقه به استفاده از آن خواهید داشت. ده ها روش مختلف برای شخصی سازی صفحه نمایش وجود دارد که یکی از آن ها تغییر تصویر زمینه می باشد. Swift Walls – Wallpapers عنوان یک اپلیکیشن تصاویر زمینه ساده و بصری می باشد که توسط Giorgio Cantoni توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافی است این برنامه فوق العاده را نصب کرده و به صد ها تصویر زمینه زیبا و با کیفیت دسترسی داشته باشید. تصاویر موجود در این مجموعه در دسته بندی های گوناگونی قرار داده شده اند که متناسب با نیاز ها و سلیقه خود می توانید از والپیپر های موجود در هر گروه استفاده کنید. امکانات متنوعی در اختیار کاربران این نرم افزار قرار دارد که در میان آن ها می توان به فیلتر ها اشاره کرد. شما پیش از انتخاب نهایی تصاویر به عنوان والپیپر پس زمینه قادر خواهید بود به وسیله برخی از فیلتر ها و گزینه های ویرایشی تغییراتی در آن ها به وجود آمده و تصویر را به گونه ای خاص شخصی سازی نمایید. پیش از انتخاب عکس ها یک پیش نمایش از آن ها را مشاهده کرده و مطمئن شوید که عکس مورد علاقه تان می باشد. علاوه بر این می توانید تصاویر را برای دسترسی دائمی به آن در حافظه اسمارت فون ذخیره کرده و تنها با یک اشاره با دوستان تان به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Swift Walls – Wallpapers اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از تصاویر زمینه ساده و با کیفیت اندرویدی
  • دسته بندی تمامی والپیپر ها در گروه های مختلف خاص خود
  • گزینه ای برای مشاهده بهترین والپیپر ها از دید کاربران
  • توانایی مشاهده اطلاعات خاص هر تصویر و پالت رنگی به کار رفته در آن
  • امکان اعمال تاری و فیلتر های گوناگون پیش از انتخاب نهایی آن ها
  • علامت گذاری تصاویر زمینه مورد علاقه خود
  • گزینه ای برای ذخیره سازی تصاویر زمینه در حافظه

اپلیکیشن Swift Walls – Wallpapers با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 10.99 دلاری منتشر شده که توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم این استارت اپ را از وب سایت بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 8.1.0

    • This version includes changes that are hardly noticeable visually. Many bugs have been fixed, the preview mode has been slightly renewed and finally the official telegram group is now available again.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران