نسخه کامل و آخر Gwent برای اندروید

دسته بندی:

GWENT: The Witcher Card Game v8.5 – بازی کارتی و فوق العاده جذب “گوئنت: ویچر” برای اندروید اولین بازی رسمی از دنیای The Witcher در سبک بازی های کارتی تست شده با اجرای آنلاین

GWENT: The Witcher Card Game – گوئنت: بازی کارتی ویچر اولین بازی از مجموعه بازی های فوق العاده محبوب The Witcher در سبک کارتی و تخته ای می باشد که به وسیله کمپانی لهستانی CD PROJEKT S.A. سازنده و صاحب امتیاز تمام بازی ها و اخیراً سریال The Witcher ساخته و به شکل رایگان در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر همزمان با انتشار نسخه نهایی و کامل این بازی در گوگل پلی، برای اولین بار در ایران آن را تهیه و بعد از بررسی های لازم برای دانلود به صورت رایگان خدمت شما عزیزان عرضه می نماید. این بازی اگرچه رایگان است اما به خاطر ویژگی های رقابتی و آنلاینی که دارد، قابلیت پرداخت درون برنامه ای نیز دارا می باشد و از این بخش درآمد هنگفتی نصیب سازندگان این بازی می شود. بعد از بازی The Witcher Battle Arena که توسط همین کمپانی برای سیستم عامل اندروید عرضه شده بود، حالا CD PROJEKT یک بازی دیگر خود را که پیش تر برای کنسول های نسل هشتمی یعنی Xbox One و PS4 و همچنین Windows PC منتشر کرده بود، برای سیستم عامل های موبایلی مثل iOS و Android نیز توسعه داد و با ارائه نسخه بازسازی شده آن با کمترین تفاوت های ممکن با نسخه اصلی، طرفداران مجموعه The Witcher را حسابی به وجد آورده است. بازی GWENT: The Witcher Card Game بدون شک یکی از تکامل یافته ترین و حجیم تریم بازی های عرضه شده در سبک کارتی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی با حجمی نزدیک به 3 گیگابایت، شاید حتی عنوان سنگین ترین بازی موبایلی کارتی را به خود اختصاص داده باشد. سازندگان این بازی تلاش کرده اند تا با انعکاس تمام قابلیت های اصلی نسخه اورجینال در نسخه موبایلی، کاری کنند تا گیمرهای موبایلی نیز از تجربه کامل این بازی متفاوت بی بهره نمانند.

در GWENT: The Witcher Card Game شما به دنیای محبوب، فانتزی و البته بسیار ماجراجویانه ویچر سفر می کنید و با شخصیت ها و قهرمانان این مجموعه از جمله شخصیت اصلی یعنی Geralt می بایست در قالب مبارزات تک به تک به سراغ نبرد با دیگر بازیکنان بروید. سبک بازی همانطور که اشاره شد کاملاً کارتی می باشد و درست مثل هر بازی کارتی دیگری، این عنوان نیز به صورت نوبتی برگزار می شود. اگر با سبک بازی های کارتی آشنا باشید می دانید که معمولاً آن ها در یکی از انواع زیرمجموعه بازی های کارتی یعنی CCG و TCG ساخته می شوند. اما بازی GWENT: The Witcher Card Game یک بازی تکامل یافته است که به نوعی هر دو سبک را شامل می شود. کلیت بازی به این شکل می باشد که شما می بایست با جمع آوری نیروهای خود از قهرمانان و شخصیت های مختلف که در قالب کارت ها قابل پیدا کردن و جمع آوری هستند، یک دسته کارت بسازید و درست مثل یک ارتش از آن ها برای مقابله با نیروهای دشمنان استفاده کنید. در شروع هر دست از بازی، شما یک دسته کارت 10 تایی به صورت تصادفی در اختیار خواهید داشت که در بین آن ها نیروهایی قدرتمند، معمولی یا ضعیف وجود دارند. شروع کننده بازی می تواند هر کارتی را برای آغاز بازی روی میز بگذارد و این به تکنیک ها و استراتژی های شما مربوط است که از آیتم های نیرومند خود در همان ابتدای بازی استفاده کنید یا آن ها را برای مواقع خاص نگه دارید. از این نظر باید گفت که بازی GWENT: The Witcher Card Game خیلی خوب طراحی شده و تاکتیکال بودن بازی باعث می شود تا این عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده، مهیج و به شدت رقابتی باشد. بازی GWENT: The Witcher Card Game گرافیک و طراحی های بی نظیری دارد و گیم پلی خوش ساخت و حرفه ای آن به شما حس نسخه اصلی را به خوبی القا می کند. اگر به دنبال یک بازی کارتی تکامل یافته، حجیم و گرافیکی هستید و به مجموعه بازی های ویچر علاقه دارید، پس این بازی را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه آن را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. این بازی تا به امروز با نزدیک به 1 میلیون دانلود در گوگل پلی موفق به کسب امتیاز خوب 4.6 از 5.0 شده است.

نکات تکمیلی :

  1. بازی GWENT: The Witcher Card Game کاملاً آنلاین می باشد و ممکن است برای اتصال به سرورهای آن به تغییر IP نیاز باشد.
  2. به خاطر حجم و گرافیک بالا، انجام این بازی روی دستگاه های میان رده توصیه نمی شود.
  3. این بازی برای نصب به حداقل نزدیک به 3 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی نیاز دارد.
  4. برای این بازی هیچ نسخه مود شده ای وجود ندارد.



  • تغییرات نسخه 8.5

    • Embark on a new Journey with Triss Merigold, and discover what treasures await along the way!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران