دانلود نسخه جدید Bullets of Justice

دسته بندی:

Bullets of Justice v1.8 Mod – بازی اکشن تیر های عدالت برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Bullets of Justice نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Tap Lab برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Tap Lab خالق آثار بی نظیری همچون Magic Piano Tiles 2020، A 8 Ball Pooling – Billiards Pro و Idle Scream Park است و با میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی موفقی در مارکت اندروید دارد. Bullets of Justice هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی آشنا، تجربه ای فراموش نشدنی را برای علاقه مندان به ژانر اکشن به ارمغان بیاورد. Bullets of Justice در اساس خودش یک بازی شوتر اول شخص است که تمرکز آن روی آنلاک کردن و به دست آوردن اسلحه های جدید و تجهیزات جدید و آپگیرد کردن آنهاست. این بازی که به صورت مرحله ای طراحی شده است، شما را وارد یک جهان بزرگ پر از دشمن می کند و از شما می خواهد که در هر مرحله با این دشمن ها مبارزه کنید و همه آنها را بکشید. البته هر مرحله به صورت یک ماموریت است که هر ماموریت دارای چند استیج جداگانه است. زمانی که دشمن های تمام استیج ها را کشتید می توانید ماموریت بعدی را آغاز کنید. ناگفته نماند که در انتهای هر ماموریت باید با یک دشمن باس مبارزه کنید که بعد از شکست دادن دشمن باس می توانید ماموریت جدیدتان را آغاز کنید. سیستم مبارزاتی بازی بسیار ساده طراحی شده است. عملاً نیازی نیست برای کشتن دشمن ها هیچ کار خاصی انجام دهید. تنها کافی است انگشت تان را روی صفحه نمایش دستگاه تان قرار دهید و نشانه اسلحه را روی دشمن ها قرار دهید تا تیراندازی به صورت خودکار شروع شود و دشمن ها کشته شوند.

اما نکته جالب سیستم مبارزاتی بازی Bullets of Justice تلاش برای واقعگرایانه بودن است. وقتی اسلحه شما شروع به تیراندازی کند، می توانید متوجه تکان خوردن و لرزش تصویر شوید که به نوعی نمایانگر لگد اسلحه است. به طور مثال، اگر یک اسلحه کلت یا یک اسلحه هجومی اتوماتیک داشته باشید، متوجه می شوید که بعد از تیراندازی، نشانگر اسلحه شما حرکت می کند و کمی از روی دشمن ها جا به جا می شود و شما باید تلاش کنید تا دوباره نشانگر اسلحه را روی دشمن ها قرار دهید. اسلحه ها بسیار متنوع هستند و شامل کلت، اسلحه هجومی اتوماتیک، شاتگان، ماشین گان، اسنایپر،‌ بازوکا، و بسیاری اسلحه ها و همچنین تجهیزات دیگر می شوند. طراحی هنری جهان بازی و کاراکتر ها هم در نوع خودش جالب است و با استایل وکسلی طراحی شده است. صداگذاری ها هم فوق العاده هستند و تمام صدا های تیراندازی اسلحه های مختلف شباهت زیادی با صدای اسلحه های مشابه خودشان در دنیای واقعی دارد. در مجموع، باید گفت Bullets of Justice یک بازی عالی شوتر اول شخص است که به راحتی می توانیم آن را در کنار بازی هایی مثل Call Of Duty Mobile و یا Pubg Mobile قرار دهیم. بنابراین، اگر شما هم از علاقه مندان به چنین بازی هایی هستید،‌ پیشنهاد می کنیم Bullets of Justice را از دست ندهید. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی هیجان انگیز را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود شما بدون دیدن تبلیغ می توانید جایزه دریافت کنید 2500 اسکناس در فروشگاه بخرید تا الماس بی نهایت دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.8

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران