دانلود نسخه جدید Weekend Warriors برای اندروید

دسته بندی:

Weekend Warriors MMA v1.20 Mod – بازی ورزشی مسابقات بوکس اندروید نسخه معمولی نسخه مود (فول – آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Weekend Warriors MMA – آخر هفته ی مبارزان بوکس بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی MDickie برای اندروید است که تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Weekend Warriors MMA بیش از 300 تن از معروف ترین و نام اشناترین مبارزان بوکس و کشتی کج ها حضور دارند که می توانید از میان انها یکی را انتخاب کرده و در مبارزات بوکس شرکت کنید و آخر هفته ی جالب و مهیجی را برایشان در رینگ های آهنین ترتیب دهید! کارکتر دلخواه را انتخاب کنید، از مهارت ها و توانایی هایش نهایت استفاده را ببرید، محکم ترین ضربه ها را به رقبا وارد کنید و پیروز میدان شوید و به جمع آوری پول بپردازید! با انجام تمرین های مختلف می توانید قدرت بدنی خود را افزایش دهید و با قدرترین و سخت ترین رقبا به مبارزه بپردازید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ساده اما اعتیاداور هستید بدون شک این بازی با طراحی و ساخت فوق العاده و متفاوت برای روزها به گوشی میخکوب تان می کند!

بازی Weekend Warriors MMA هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن برتر اخرین و جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید. در اخر اینکه هر دو نسخه اصلی و مود بازی Weekend Warriors MMA توسط ما تست شده و به صورت افلاین و بدون هیچ مشکلی اجرا شده اند!

تغییرات نسخه ی v1.20 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



  • تغییرات نسخه 1.20

    • - Enhanced compatibility with the latest devices in either landscape orientation, whilst still retaining support for older 32-bit devices.
    • - Slightly faster frame rate recommended as standard (130%).
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران