دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Starside

دسته بندی:

Starside Celebrity Resort v2.5 Mod – بازی پازل و تطبیق ساز زیبا اندروید نسخه معمولی نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Starside Celebrity Resort بازی جدید، محبوب و بسیار زیبا در سبک بازیهای پازل و تطبیق ساز از استودیوی بازیسازی Tapps Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی Starside Celebrity Resort قرار است شما یک هتل معمولی و ساده را به یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جهان تبدیل کنید تا بتوانید با حضور افراد مشهور در ان به کسب درامد بپردازید و پولدار شوید! سبک کلی بازی Puzzle و Match-3 است که در آن شما باید میوه های خوشمزه را یکی پس از دیگری کنار هم قرار دهید و با این کار ان ها را حذف کرده و از مرحله ای به مرحله دیگر بروید و رفته رفته هتل خود را با طیف گسترده ای از امکانات مجلل سازید! میوه های بسیار خوشمزه در بازی به شما چشمک میزنند و محو طراحی فوق العاده بازی میشوید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای پازل و تطبیق ساز اندروید هستید بدون شک بازی پیش رو با ساخت فوق العاده، طراحی زیبا و گیم پلی اعتیادآور برای روزها به گوشی میخکوب تان میکند و تجربه ای متفاوت از بازیهای پارل را برایتان به ارمغان می اورد.

بازی Starside Celebrity Resort هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی Starside Celebrity Resort را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید یکی از فایل های نصبی اصلی و یا مود را به دلخواه دریافت و نصب کنید و از بازی لذت ببرید.

توجه : نام جدید بازی Starside – Exposed Celebrity Island & Drama Story می باشد.



  • تغییرات نسخه 2.5

    • Attention! Calling all Starside guests for a quick VIP newsflash!
    • - RENOVATED EXPERIENCE: levels 10, 11 and 15 have been rebalanced to offer a more relaxed experience to our esteemed guests.
    • - HARD LEVELS: Added Hard Levels to spice up your stay at our Resort.
    • - NEW BUNDLE OFFERS: Get amazing discounts with our new set of offer packs, exclusive to true celebrities!
    • Enjoy the sun!
  • ویژگی های نسخه مود :

    Unlimited Coins Unlimited Lives Boosters & In-game Boosters Unlocked Unlimited Boosters & In-game Boosters


دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران