دانلود جدیدترین نسخه Planner

دسته بندی:

Microsoft Planner v1.15.3 رقیب اصلی ترلو در اندروید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

این روز ها دیگر مانند گذشته افراد به تنهایی کار نمی کنند و اکثر شغل ها نیاز به همکاری چندین نفر با یکدیگر دارد. این همکاری به گونه ای است که کار افراد مکمل کار همدیگر است و اگر نقصی در کار یکی از اعضای تیم وجود داشته باشد، حاصل کار تیمی، ناقص خواهد بود. همین نشان از اهمیت بسیار بالای مدیریت کار تیمی دارد. کار های تیمی به دلیل گستردگی زیادی که معمولا دارند، با دشواری های زیادی رو به رو هستند و نیاز به مدیریتی هوشمندانه و پویا دارند تا کار ها نهایتا به سرانجامی که انتظار می رود، برسند. برای این که کار افراد در مدیریت پروژه ها و وظایف آسان تر باشد، کمپانی های نرم افزاری مختلف، ابزار های متنوعی را طراحی و ارائه کرده اند که از معروف ترین و محبوب ترین آن ها می توان وبسایت ترلو (Trello) را نام برد. در زمینه نرم افزار های اداری و سازمانی، مایکروسافت همیشه یکی از پیشرو ترین ها بوده و همواره محصولات این شرکت در زمره برترین نرم افزار های اداری قرار داشته اند. مایکروسافت در زمینه مدیریت پروژه و کار تیمی هم نرم افزار خود را منتشر کرده است که امروز با نسخه اندرویدی آن در خدمت شما هستیم. Microsoft Planner عنوان اپلیکیشن مدیریت پروژه و کار تیمی مایکروسافت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. مایکروسافت پلنر روشی ساده و بصری برای سازماندهی کار های تیمی، برنامه ریزی وظایف و کار ها برای تمام اعضای تیم کاری، تبادل داده ها و پیام بین اعضا و در نهایت مدیریت مرحله ای پروژه ارائه می دهد و به وسیله آن می توانید نظارت کاملی روی نحوه کار اعضا و پیشرفت پروژه داشته باشید. در این برنامه هر کسی می تواند وظایف تعریف شده خود را مشاهده نماید و ببیند که هر یک از اعضای تیم در حال کار روی چه چیزی است. پلنر روی تمامی دستگاه های شما کار می کند و می توانید از هر نوع سیستم عاملی به آن دسترسی داشته باشید. بنابراین با این برنامه هیچ گاه نظارت خود روی وظایف و پروژه را از دست نخواهید داد. توجه داشته باشید که این برنامه به همراه Office 365 ارائه می شود، بنابراین داشتن اکانت کاری آفیس ۳۶۵ برای استفاده از آن ضروری است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Microsoft Planner اندروید:

  • تعریف وظایف برای هر یک از اعضای تیم کاری
  • تبادل پیام، فایل و اسناد بین اعضای تیم
  • قابلیت تغییر در وضعیت پروژه و وظایف
  • دسته بندی وظایف برای دسترسی راحت تر به آن ها
  • نمایش این که هر یک از اعضا در حال کار روی چه چیزی است
  • اعلام با نوتیفیکیشن هنگام بروز رخداد های جدید
  • مشاهده وظایف تعریف شده برای هر یک از کاربران به همراه وضعیت آن ها
  • امکان ایجاد تغییر در مسئولیت وظایف

اپلیکیشن Microsoft Planner ابزاری کامل و جامع برای مدیریت کار گروهی است که با طراحی هوشمندانه خود، راندمان کاری تیم را به طرز فوق العاده ای افزایش می دهد. Microsoft Planner با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.15.3

    • We regularly release updates to the app, which include great new features, as well as improvements for speed and reliability.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه آخر و کامل  iSaveMoney برای موبایل

نسخه آخر و کامل iSaveMoney برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران