آخرین نسخه ــ موتور و ماشین سواری Real Driving School

دسته بندی:

Real Driving School Mod – بازی شبیه سازی مدرسه رانندگی واقعی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Real Driving School نام یک بازی در ژانر مسابقه‌ ای است که توسط استودیو بازی سازی Qizz برای دستگاه‌ های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Qizz پیش از این بازی هم بازی دیگری به نام Driving School 2018 را ارائه کرده است و Real Driving School هم به نوعی ادامه همان بازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و هیجان انگیز، تجربه منحصر به فرد و سرگرم کننده دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. Real Driving School هم مانند Driving School 2018 یک بازی مسابقه ای اتوموبیل رانی با المان های شبیه سازی است. بازی های اتوموبیل رانی یا ماشین سواری، همیشه در میان گیمر ها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده اند. Real Driving School هم یکی از جدید ترین بازی های موبایلی این سبک است که توانسته با بیش از 1.000.000 دانلود در مارکت اندروید توجه گیمر ها را به خودش جلب کند و مورد استقبال طرفداران این سبک قرار بگیرد. بنابراین، اگر شما هم از آن دسته گیمر هایی هستید که اتومبیل‌ رانی و شبیه‌ سازی رانندگی با ماشین های اسپورت و مسابقه ای برای شما جذاب است، این بازی می تواند قطعاً یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای شما باشد. فضای گرافیکی و واقعگرایانه بودن Real Driving School این بازی را به یکی از بهترین بازی ها حال حاضر مارکت اندروید تبدیل کرده است و بدون شک این بازی می تواند برای شما لذت بخش و رضایت بخش باشد.

Real Driving School دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی است. همانطور که پیش تر هم اشاره ای به آن داشتیم، این بازی از یک فضای گرافیکی بسیار عالی و واقعگرایانه برخوردار است که این یک ویژگی مثبت برای هر بازی موبایلی ای است. شما حتی می توانید از طریق منوی تنظیمات گرافیک این بازی را هم متناسب با موبایل خودتان تغییر دهید که نکته مثبتی برای دستگاه های موبایلی قدیمی تر است. جهان بازی بسیار زیبا و با جزئیات دقیق طراحی شده است و گشت و گذار در آن حقیقتاً لذت بخش است. ماشین ها هم با جزئیات بالا طراحی شده اند و اگر تصادف کنند آسیب دیدگی آنها هم مشخص می شود. حالا که صحبت از ماشین ها شد، باید بگویم تنوع و تعداد ماشین ها هم در این بازی فوق العاده است و این ویژگی هم یکی دیگر از ویژگی های مثبت این بازی به شمار می رود. تمام ماشین ها قابلیت ارتقاء هم دارند. فیزیک بازی ویژگی مثبت دیگری برای Real Driving School است. ضمن اینکه نحوه کنترل ماشین ها و فیزیک بازی بسیار واقعگرایانه است، مکانیزم های مختلفی برای کنترل ماشین وجود دارد که آنها هم انتخابی هستند و شما می توانید به منوی تنظیمات مراجعه کنید و با توجه به سلیقه رانندگی خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید. در آخر، شایان ذکر است که این بازی دارای چندین مود آنلاین و آفلاین است و این ویژگی را هم می توانیم به تمام ویژگی های مثبت این بازی اضافه کنیم. Real Driving School توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را نصب کنید.

– سپس فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی com.qizz.rds را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.5.21

    • * bug fix
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران