دانلود جدیدترین نسخه Speech Services by Google

دسته بندی:

Google Text-to-speech v20211227.01 – اپلیکیشن تبدیل متن به گفتار گوگل اندروید نسخه اصلی با میلیون ها دانلود از سراسر جهان

یکی از پر طرفدار ترین ویژگی های در حال توسعه دستگاه های هوشمند که از چند سال اخیر تا کنون مورد توجه کاربران سراسر جهان قرار گرفته است دو تکنولوژی تبدیل متن به گفتار و بالعکس می باشد؛ از زمان استارت این پروژه ها تا کنون توسعه دهندگان مختلفی سعی در انتشار اپ های گوناگونی در این زمینه کرده اند که بسیاری از ان ها موفق و برخی نیز با شکست رو به رو شده اند! یکی از پر مخاطب ترین این ابزار مربوط به شرکت بزرگ گوگل می باشد که همانند همیشه در این زمینه گام نهاده است. Google Text-to-speech عنوان یک اپلیکیشن دقیق و منحصر به فرد برای تبدیل متن به گفتار گوگل می باشد که توسط Google LLC توسعه و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این برنامه به کاربرانش اجازه می دهد تا متن های مختلفی را برای خود پخش و بدون نیاز به مشاهده صفحه نمایش از محتویاتشان مطلع شوید. از این ابزار پیشرفته می توان در زمینه های متنوعی استفاده کرد که در میان ان ها می توان به بازخورد های صوتی، سیستم ترجمه متن گوگل و … اشاره کرد. جدا از تمامی این ها باید بگوییم که نباید انتظار پشتیبانی از زبان فارسی را داشته باشید زیرا در لیست زبان های تحت پشتیبانی منتشر شده از سوی گوگل نام زبان فارسی به چشم نمی خورد! گرچه این بدین معنا نیست که نمی توان از ان استفاده کرد زیرا همان طور که اشاره کردیم در دیگر زمینه ها قادر هستید از سیستم فوق العاده تکست تو اسپیچ استفاده کنید. پس از نصب این برنامه برای فعال سازی اش تنها کافیست تا به قسمت تنظیمات اسمارت فون و پخش زبان ها مراجعه کنید تا در ساده ترین حالت ممکن زبان مورد نظر خودتان را فعال کرده و نهایت استفاده را از ان داشته باشید.

اپلیکیشن Google Text-to-speech با پشتیبانی از سیستمی خاص برای پخش انواع متون به صورت صوتی توانسته است با میلیون ها دانلود فعال امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی آن را از سایت اپلیکیشن برتر دریافت و تمامی نیاز های خود را در این زمینه برطرف نمایید، برنامه تمام قابلیت ها را به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد .



  • تغییرات نسخه 20211227.01

    • Your app has a new name: “Speech Services by Google” and a new logo. The app also supports new functionality. The Speech Services by Google app not only provides text-to-speech but also empowers applications with speech-to-text functionality to convert your voice to text. Read more in the “About this app” section.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران