دانلود نسخه آخر CoinStats

دسته بندی:

Crypto Tracker & Bitcoin Price – Coin Stats v3.3.5.6 – برنامه جامع بیت کوین و رمز ارز های دیگر نسخه حرفه ای و کامل برنامه

چند سالی است که نوع جدیدی از پول وارد اقتصاد جهانی شده که هیچ دولتی آن را پشتیبانی نمی کند و تراکنش ها در آن کاملا امن و مخفیانه هستند. رمز ارز ها، در حال تغییر اقتصاد جهانی هستند و به دلیل رشد بی سابقه ای که در قیمت های آن ها وجود دارد، تعداد زیادی از مردم عادی در حال گرایش به سمت استفاده از آن ها و سرمایه گذاری در بازار معاملات رمز ارز ها هستند. کسانی که وارد چنین بازار هایی می شوند، باید به اطلاعات دقیق و موثقی از تغییرات قیمت ها دسترسی داشته باشند تا بتوانند آگاهانه معاملات خود را انجام دهند. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که چنین اطلاعاتی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. Crypto Tracker & Bitcoin Price – Coin Stats عنوان یک اپلیکیشن برای دنبال کردن قیمت لحظه ای بیت کوین و رمز ارز های دیگر، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Coin Stats, Inc . – Crypto Portfolio Tracker App توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه از بیش از 5.000 آلتکوین پشتیبانی می کند و قیمت همه رمز ارز های مورد نیاز شما را از منابع معتبر دریافت کرده و به صورت لحظه ای در اختیار شما قرار می دهد. می توانید لیستی از رمز ارز های مورد نظر خود را ایجاد کنید تا خیلی سریع به تغییرات قیمت آن ها دسترسی داشته باشید. برنامه را می توانید برای واحد های پولی مختلف تنظیم کنید تا قیمت ها را بر اساس پولی که شما تعیین کرده اید نمایش دهد. برنامه اطلاعات خود را در قالب نمودار های مختلف به شما نمایش می دهد تا درک روند تغییرات قیمت رمزارز ها آسان تر باشد. بنابراین با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید سکه هایی که قرار است رشد داشته باشند را پیدا کرده و فرصت های معاملاتی خوبی را به دست آورید. برنامه همچنین آخرین اخبار مرتبط را هم در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از هشدار ها، شما را از آخرین تغییرات به وجود آمده مطلع می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Crypto Tracker & Bitcoin Price – Coin Stats اندروید:

  • پشتیبانی از بیت کوین و بیش از 5000 رمزارز مختلف
  • دریافت اطلاعات مربوط به قیمت و تغییرات قیمت هر یک از رمز ارز ها از منابع معتبر
  • قابلیت تعیین پرتفلیو از رمز ارز های دلخواه برای دسترسی ساده تر به اطلاعات آن ها
  • ارائه آخرین اخبار و آنالیز ها از تغییرات بازار
  • نمایش فرصت های معاملاتی مناسب
  • قابلیت تنظیم برای نمایش قیمت ها بر اساس واحد پولی دلخواه شما

اپلیکیشن Crypto Tracker & Bitcoin Price – Coin Stats ابزاری جامع برای همه فعالان بازار رمز ارز است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.3.5.6

    • More fixes to the platform. Stay tuned for the big update!
دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران