دانلود آخرین نسخه Borealis

دسته بندی:

Borealis – Icon Pack v2.76.0 – اپلیکیشن آیکون پک رنگارنگ و متنوع اندروید نسخه خریداری شده و کامل به قیمت 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

تمامی نرم افزار های نصب شده بر روی اسمارت فون های اندرویدی دارای یک آیکون اختصاصی هستند که ما به وسلیه آن ها می توانیم نرم افزار را فراخوانی و اجرا کنیم. توسعه دهندگان برای هر چه زیباتر جلوه دادن UI اندروید سعی می کنند، آیکون هایی زیبا برای استارت اپ های شان طراحی نمایند و در فواصل زمانی مختلف آن ها را به روز رسانی کنند. اما موضوعی که قصد داریم به آن اشاره کنیم گاها تغییر نکردن این آیکون ها در آپدیت های مختلف است که باعث می شود محیط دستگاه هوشمند برای کاربر خسته کننده و یک نواخت شود. به همین دلیل برخی از توسعه دهندگان سعی دارند با ساخت و معرفی آیکون پک ها و هم چنین لانچر های گوناگون هر نوع یک نواختی را از بین ببرند. Borealis – Icon Pack عنوان یک آیکون پک رنگارنگ و متنوع می باشد که توسط UNVOID برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. بی شک این نرم افزار یک راه حل مناسب برای ایجاد هر گونه تغییری در آیکون ها می باشد! در این مجموعه عظیم بیش از 17 هزار آیکون قرار داده شده است که کاربران برای دسترسی به آن ها هیچ گونه محدودیتی نداشته و قادر به انتخاب هر کدام شان خواهند بود. یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در این مجموعه توانایی تغییر آیکون ها به صورت دوره ای و کاملا خودکار می باشد که در هر زمانی یک محیط جدید را برای کاربران فراهم می کند. آیکون های موجود در این مجموعه به گونه ای خاص طراحی شده اند و از جذاب ترین رنگ ها در طراحی ها استفاده شده است. علاوه بر آیکون هایی گوناگون؛ بیش از 48 والپیپر متنوع بر پایه سرور های ابری نیز در دیتابیس این استارت اپ موجود است که این تصاویر زمینه دارای یک هماهنگی خاص با آیکون های موجود در این مجموعه هستند. اپ فوق با بسیاری از لانچر های موجود در مارکت اندروید هماهنگ بوده و به صورت دوره ای به روزرسانی می شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Borealis – Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به بیش از 17 هزار آیکون متنوع و گوناگون
  • استفاده از رنگ های جذاب و زیبا در آیکون ها
  • بیش از 48 والپیپر زمینه بر پایه سرور های ابری
  • امکان تغییر آیکون ها به صورت دوره ای در بازه های زمانی مختلف
  • سازگاری و هماهنگی بالا با لانچر های گوناگون و مختلف
  • داشبورد مدرن و زیبا برای یک مدیریت آسان
  • به روز رسانی های مداوم و منظم

اپلیکیشن Borealis – Icon Pack با بهره مندی از امکانات و مجموعه ای از آیکون های زیبا توسط توسعه دهنده خود با قیمت 2.99 دلار منتشر شده و توسط کاربران گوگل پلی امتیاز 4.7 از 5.0 را دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از سرور های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.76.0

    • 80 new icons.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران