نسخه جدید و آخر Tasks

دسته بندی:

Tasks: Todo list, Task List, Reminder v2.15.0 – اپلیکیشن تنظیم لیست انجام وظایف مخصوص اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 5.99 دلار

Tasks: Todo list, Task List, Reminder عنوان یک اپلیکیشن تنظیم لیست انجام وظایف می باشد که توسط Pocket Brilliance Limited توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. نظم دادن به کار های مان جزو مهم ترین وظایف ما پیش از شروع آن ها می باشد. داشتن یک نظم خاص کمک می کند که در هنگان انجام فعالیت های مان تمرکز کافی داشته و آن ها را به درستی انجام دهیم. اما انسان های پر مشغله همیشه با یک مشکل خاص رو به رو هستند؛ و آن هم مدیریت و ایجاد لیست وظایف شان می باشد! گاها تعداد آن ها به قدری زیاد می شود که در هنگام یادداشت کردن شان این وظایف را فراموش کرده و یا اینکه نمی دانند کدام یک را باید در اولیت قرار دهند. استارت اپ های اندرویدی جزو بهترین و پر طرفدار ترین گزینه ها در این زمینه به شمار می روند. نرم افزار Tasks: Todo list, Task List, Reminder عنوان یکی از بهترین برنامه های موجود در این زمینه است که کمک می کند در مدت زمانی بسیار کوتاه لیستی از تمامی وظایف روزانه خود را ایجاد کنید.

ایجاد سریع لیست وظایف با Tasks: Todo list, Task List, Reminder

همان طور که اشاره کردیم یکی از اصلی ترین ویژگی های این استارت اپ ایجاد لیست فعالیت های روزانه در مدت زمانی بسیار کوتاه می باشد. به گونه ای که تنها کافی است علامت را لمس کرده و سریعا لیستی از کار های تان را ایجاد کنید. شما می توانید متناسب با اهمیت این کار ها آن ها را علامت گذاری نمایید. این علامت گذاری ها که به وسیله پرچم ها صورت می گیرند به شما کمک می کنند که مهم ترین وظایف را در لیست موجود به سادگی بیابید. برای نظم بخشیدن هر چه بیشتر به لیست کار هایتان استفاده از برچسب ها جزو بهترین گزینه های موجود به شمار می رود. شما قادر خواهید بود که بدون هیچ گونه محدودیتی برای وظایف تان از برچسب هایی گوناگون استفاده کنید.

مدیریت هوشمندانه لیست وظایف با میانبر های لمسی

تصور کنید که لیستی از فعالیت های روزانه خود را ایجاد کرده اید؛ گاها تعداد بالای این وظایف باعث سردرگمی شما شده و فراموش می کنید که کدام یک را انجام داده اید. یکی از بهترین ویژگی هایی که Tasks: Todo list, Task List, Reminder در اختیار کاربران خود قرار می دهد مدیریت لیست های ایجاد شده به کمک میانبر های لمسی صفحه نمایش است. به کمک این لمس ها قادر خواهید بود که تنها با کشیدن و ها کردن جایگاه وظایف را تغییر داده و یا اینکه آن ها را از دیتابیس برنامه حذف کنید. علاوه بر این تنظیم این میانبر ها و عملکرد شان تنها به شما و خواسته های تان بستگی دارد، و می توانید آن ها را متناسب با همان چیزی که می خواهید تغییر دهید.

افزودن جزئیات به فعالیت های ایجاد شده

از دیگر امکانات Tasks: Todo list, Task List, Reminder که می تواند بسیار موثر واقع شود، افزودن جزئیات به لیست وظایف و فعالیت ها می باشد. این کار کمک می کند که هیچ گاه جزئیات فعالیت های روزانه تان را فراموش نکرده و آن ها درست در زمان تعیین شده و بدون هیچ گونه خطایی به پایان برسانید. هیچ گونه محدودیتی در ایجاد این یادداشت ها نیست و هیچ گونه آشفتگی در منو نرم افزار ایجاد نمی کنند. اگر نگاهی به بخش تنظیمات داشته باشید با مجموعه ای از گزینه های مختلف رو به رو خواهید شد که بخش زیادی از آن ها به شخصی سازی عملکرد ها مرتبط می شوند؛ پس بنابراین تنظیم و ایجاد تغییرات در این گزینه ها تنها به شما و خواسته های تان بستگی دارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Tasks: Todo list, Task List, Reminder اندروید :

  • ایجاد لیست وظایف روزانه در مدت زمانی بسیار کوتاه
  • مجموعه ای از میانبر های لمسی برای سازماندهی آسان وظایف
  • یادآور روزانه برای جلوگیری از فراموشی فعالیت ها
  • افزودن جزئیات کامل به تمامی لیست های تان
  • علامت گذاری فعالیت های خود متناسب با اهمیت شان
  • اختصاص برچسب های گوناگون به وظایف
  • یافتن مهم ترین کار های خود بر اساس معیار های گوناگون
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در ایجاد لیست ها

اپلیکیشن Tasks: Todo list, Task List, Reminder با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه ایجاد لیست وظایف توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 5.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.15.0

    • Additions from the community
    • ⭐️ NEW Vietnamese language. A BIG thank you to Kenny
    • ⭐️ UPDATE Russian translations.
    • ⭐️ UPDATE lots of minor improvements and bug fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران