نسخه جدید و کامل OneDrive

دسته بندی:

Microsoft OneDrive v6.28 Final – اپلیکیشن عالی ذخیره سازی اطلاعات در سرورهای ابری مخصوص اندروید ! امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 500 میلیون طرفدار از سراسر جهان !

Microsoft OneDrive – وان درایو یکی از محصولات و سرویس های محبوب کمپانی مطرح و نام آشنای Microsoft Corporation برای دستگاه های اندروید است که مکانی وسیع و آزاد را برای آپلود، نگهداری و به اشتراک گذاری فایل های شخصی و کاری در اختیارتان قرار می دهد ؛ بنابراین می توانید اطلاعات مورد نظرتان را با فرمت دلخواه از طریق دستگاه اندروید ی خود آپلود کنید و سپس از هر دستگاهی مثل کامپیوتر یا یک موبایل به آن ها دسترسی داشته باشید. فایل هایی که در سرور های قدرتمند OneDrive ذخیره می شوند ثابت و دائمی بوده و براحتی قابل اشتراک گذاری هستند و از آن می توانید برای نگهداری اطلاعات شخصی و یا کار استفاده کنید. یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد این برنامه این است که سرور های آن به صورت ابری هستند به این معنا که اطلاعاتتان در چندین نقظه مختلف دنیا نگهداری می شود تا به این شکل هر فردی در هر گوشه از دنیا آن را با بهترین و بالاترین سرعت دریافت کند! اگر با کمبود فضا در دستگاه اندرویدی تان روبرو اید و به دنبال یک فضای امن و دائمی برای نگهداری ان ها هستید ما به شما Microsoft OneDrive را پیشنهاد می دهیم و مطمئن باشید از استفاده ی ان پشیمان نخواهید شد!

ویژگی های برنامه کاربردی و محبوب Microsoft OneDrive اندروید:

  • اشتراک گذاری تمامی فایل ها
  • آپلود خودکار عکس ها و فیلم ها در اکانت شخصی شما با استفاده از پشتیبانگری دوربین
  • انتقال، حذف، و تغییر نام فایل و ایجاد پوشه های جدید
  • بازکردن برخی از فایل ها در برنامه وان درایو
  • جستجو راحت در فایل ها و پوشه ها

برنامه کم نظیر Microsoft OneDrive توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را در گوگل پلی کسب کند که خود نشانه ای از کیفیت و کارایی بالای این برنامه کم حجم است که تا کنون بیش از 500 میلیون بار نصب شده است! تمام قابلیت ها و امکانات سرویس Microsoft OneDrive برای تمام عموم در دسترس هست و محدودیتی در استفاده ندارد و هم اکنون می توانید جدیدترین و آخرین نسخه کامل ان را یک یک کلیک از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 6.28

    • We've added a new Home tab to help you pick up where you left off, fast. The new Home tab prominently features your Recent view for easy access to your files and an Offline Files section to quickly access and manage files you've downloaded for offline access. Find On this Day for OneDrive personal users, and Shared Libraries for work or school in Home as well. Plus reorder the sections in settings!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران