نسخه جدید و آخر Janes Farm برای اندروید

دسته بندی:

Jane’s Farm v9.5.1 Mod – بازی شبیه سازی مزرعه داری “مزرعه جین” اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Jane’s Farm – مزرعه جین که با نام کامل Jane’s Farm: manage farming business, grow fruits! در گوگل پلی منتشر شده است، نام یکی دیگر از بازی های خلاقانه و جالب استودیوی Qumaron می باشد. این استودیوی بازی سازی قبلاً با نام Realore شناخته میشد اما مدتی است که اسم خود را به Qumaron تغییر داده است. طی سال های گذشته، اپلیکیشن برتر برترین بازی های این استودیو را پوشش داده و آن ها را در سایت معرفی کرده بود. برخی از آن ها عبارت اند از سری بازی های Northern Tale ، سری بازی های Viking Saga ، سری بازی های Roads of Rome و یا Gingerbread Story Deluxe که می توانید با کلیک روی نام هر کدام، آخرین نسخه آن ها را دانلود نمائید. بازی Jane’s Farm به دنبال موفقیت قسمت قبل یعنی Jane’s Casino Slots تولید و با سبکی متفاوت در دسته بازی های شبیه سازی منتشر شد. داستان بازی Jane’s Farm در دهه 1930 میلادی رخ می دهد. شما در نقش خانم جوانی به نام Jane هستید که یک مزرعه کوچک خریداری کرده تا در آن به زراعت و دامداری پرداخته و از این طریق کسب درآمد کرده و به رویاهای بزرگش برسد! در دهه 30 مشکلات و بحران های اقتصادی فراوانی وجود داشت و این مسئله باعث شد تا هر کسی نتواند چنین اقدامی کند. اما Jane برای اهدافش جسارت به خرج داده و این تصمیم را می گیرد. او با کمک همسر و پدر بزرگ و مادربزرگش این مزرعه را به یک جای پررونق تبدیل خواهد کرد. شما باید به او در مدیریت این مجموعه کمک کنید. باید انواع و اقسام گیاهان و درختان میوه را در این مزرعه بکارید تا با برداشت محصولاتشان به درآمد برسید.

همچنین شما باید در بخش مرغداری و دامداری به مراقبت کردن و پرورش حیوانات اهلی بپردازید و با فرآورده های حیوانی به توسعه مزرعه کمک کنید! در Jane’s Farm می توانید انواع محصولات غذایی را تولید کرده و آن ها را به فروش برسانید. برای گسترش مزرعه خود و ساخت سازه های بیشتر به منابعی مثل سنگ و چوب نیاز دارید. برای این کار می توانید با فروش محصولات و پول به دست آمده اقدام به خرید منابع مورد نیاز کنید. بازی دارای یک نقشه بزرگ است که در آن آیتم های مختلف نمایش داده شده اند. شما می توانید از طریق همین نقشه با دیگر کشاورزان آشنا شده و با آن ها مشارکت داشته باشید. با گسترش و توسعه هرچه بیشتر مزرعه، می توانید به یک کمپانی مواد غذایی تبدیل شده و با راه اندازی کارخانه های محصولات غذایی، محصولاتی مثل کنسرو تولید کنید و حتی با پوست و پشم حیوانات یک کارخانه نساجی و تولید پوشاک نیز راه بی اندازید! آیا می توانید از پس این چالش های مدیریتی برآمده و به یک تاجر بزرگ تبدیل شوید؟ بازی Jane’s Farm با کسب امتیاز 4.1 از 5.0 توانسته است بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شود. در ادامه می توانید نسخه معمولی و مود شده این بازی را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود کرده و خودتان را در یک بازی استراتژیکی و مدیریتی به چالش بکشید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.realore.FarmUp را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 9.5.1

    • Do you like prequels? Download the new version of the game and find out how the husband and grandmother came to be at the farm.
    • More in-game changes:
    • - characters can now move faster
    • - trashcan added to tasks for leagues
    • - you can now hide empty beds and pens in the barn
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران