دانلود جدیدترین نسخه World Bus Driving Simulator

دسته بندی:

World Bus Driving Simulator v1.33 Mod – بازی شبیه سازی محبوب رانندگی اتوبوس در جهان اندروید نسخه اصلی نسخه مود (باز بودن قفل همه اتوبوس ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

World Bus Driving Simulator نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Dynamic Games Ltda برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Dynamic Games Ltda پیش از این بازی هم بازی های خوبی مثل World Truck Driving Simulator و Super American Trucks را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی خوبی دارد. World Bus Driving Simulator هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه فوق العاده دیگری را برای گیمر های علاقه مند به بازی های ماشین سواری به ارمغان بیاورد. این بازی تاکنون بیش از 5.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شده و بدون شک یکی از بهترین بازی های شبیه سازی ماشین سواری است. در این بازی شما به عنوان یک راننده اتوبوس نقش آفرینی می کنید که وظیفه دارد مسافران را از یک نقطه شهر، به نقطه دیگر منتقل کند. World Bus Driving Simulator یک بازی بسیار با کیفیت است. به حدی که اگر این بازی را امتحان کنید، فکر می کنید بازی های دیگر اتوبوس رانی یک جوک بزرگ هستد. مطمئناً، توسعه دهندگان World Bus Driving Simulator برای اینکه بتوانند چنین سطحی از واقعگرایی را ایجاد کنند وقت زیادی را صرف این بازی کرده اند. بازی های ویدیویی، و خصوصاً بازی های ویدیویی ژانر شبیه سازی، این امکان را فراهم می کنند که گیمر ها بتوانند در بازی ها شرایطی نزدیک به شرایط دنیای واقعی را تجربه کنند. توسعه دهندگان World Bus Driving Simulator هم در این رابطه کار خودشان را به خوبی هر چه تمام تر انجام داده اند. در این بازی مود های زیاد و سناریو های مختلفی وجود ندارد که بتواند شما را با وظایف مختلف به چالش بکشد. تنها وظیفه شما در این بازی رانندگی است. اما این بازی توانسته سطحی از واقعگرایانه بودن را هنگام رانندگی ایجاد کند که مشابه آن هرگز در هیچ بازی دیگری وجود نداشته است.

دقیقاً مثل دنیای واقعی که اتوبوس ها در هنگام حرکت کردن یک حالت بالا و پایین رفتن دارند، در بازی World Bus Driving Simulator هم اتوبوس ها به همان شکل بالا و پایین می روند که در نوع خودش جالب و کم نظیر است. علاوه بر این، میزان حساسیت فرمان اتوبوس و امکان قرار دادن گیربکس در حالت اتوماتیک و دستی و همچنین استفاده از پدال گاز و ترمز، باعث شده تا دقیقاً حس یک اتوبوس واقعی به گیمر ها منتقل شود. حتی داشبورد اتوبوس ها هم با جزئیات زیادی طراحی شده است و امکاناتی مثل رادیو و چراغ و جی پی اس هم در قسمت داشبورد قرار داده شده است. شایان ذکر است،‌ مواردی که تا الان به آن اشاره کردیم مربوط به زاویه دید از داخل کابین راننده است و چند زاویه دید دیگر هم در این بازی وجود دارد که هر کدام از آنها هم می توانند تجربه متفاوتی باشند. این در حالی است که مدل های زیادی از اتوبوس ها در این بازی قابل آنلاک شدن هستند و هر کدام از آنها با یکدیگر فرق می کنند. خصوصاً این مورد در اتوبوس های بزرگتر بسیار بیشتر به چشم می خورد. فضای گرافیکی بازی World Bus Driving Simulator هم بسیار زیبا و چشم نواز است. خیابان ها با ماشین های مختلف پر شده اند و ساختمان ها و فضا های شهری مثل ساختمان ها، درخت ها، تابلو ها، و … جلوه های بصری خارق العاده ای را برای این بازی ایجاد کرده اند. صداگذاری ها هم یکی دیگر از مواردی هستند که توسعه دهندگان در آن عملکرد خوبی داشته اند و توانسته اند به کمک آنها اتمسفر جذابی را برای World Bus Driving Simulator ارائه کنند. فیزیک بازی و کنترل ها هم عالی هستند و در حالی که ممکن است به خاطر حساسیت بالای فرمان حس کنید بازی به خوبی بالانس نشده است، در عین حال باید گفت این یک نقص نیست و به گفته خود سازندگان در طراحی این بازی از رانندگان اتوبوس واقعی کمک گرفته شده است تا بهترین نتیجه از طراحی بازی حاصل شود. شاید چند بار هنگام بازی کردن اتوبوس تان را از جاده خارج کنید و حتی با اتوبوس چپ کنید. اما مطمئناً کم کم قلق بازی دست تان می آید و از این بابت هیچ مشکلی برای شما وجود نخواهد داشت. World Bus Driving Simulator توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.dynamicgames.worldbusdrivingsimulator را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.33

    • File browser system Modified to be correct with the new Google Policy!
    • Test new light system;
    • Fixed problem with trees ilumination at night;
    • Events on the road (Like accidents, constructions, etc)
    • The new cities (Araguaina and Belem) will be coming in the next days!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران