دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه We Bare Bears Match3 Repairs

دسته بندی:

We Bare Bears Match3 Repairs v2.1.3 Mod – بازی پازلی و زیبای خرس های بازیگوش اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جان، ستاره و پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای کاملا افلاین

We Bare Bears Match3 Repairs – خرس های بازیگوش یک بازی پازلی ساده و فانتزی با ویژگی های جذاب و مناسب کودکان و یا حتی بزرگسالان علاقه مند به بازی های شاداب است. این بازی توسط استودیوی SUNDAYTOZ تولید شده و به صورت رایگان در گوگل پلی برای کاربران اندرویدی سراسر جهان در دسترس قرار گرفته است و هم اکنون نسخه نهایی و آخرین آپدیت آن برای شما عزیزان تهیه و آماده شده است. We Bare Bears Match3 Repairs یک بازی در سبک پازل های جورچین و یک الگوبرداری از بازی های معروفی مثل Frozen Free Fall و یا سری بازی های Bubble Witch می باشد. در این بازی که به ماجرای سه خرس از سه نژاد مختلف (خرس گریزلی یا خرس قهوه ای، خرس قطبی و پاندا) مربوط می شود، شما باید با حل کردن پازل ها، به این خرس های مهربان و بازیگوش کمک کنید تا خانه خودشان را که حالا خراب شده تعمیر کنند. سبک اصلی بازی Classic Match-3 است. در این بازی شما باید با کنار هم قرار دادن آیتم های مشابه، ردیف های سه یا چندتایی پازل ها را حل کرده و به همین منوال، مراحل و پازل های بازی را بگذرانید. درست مثل خیلی دیگر از بازی های این سبکی، در We Bare Bears Match3 Repairs نیز می توانید کومبوهای پیاپی انجام داده و امتیازهای ویژه دریافت کنید. در کنار این بخش، شما مأموریت های فرعی دیگری نیز مثل نجات جان حیوانات دیگر و گشت و گذار در طبیعت و کشف ماجراهای مختلف خواهید داشت. شما با گذراندن مراحل و پشت سر گذاشتن پازل ها، امتیاز و پول به دست میاورید. با این امتیازها می توانید اقدام به خریداری و آنلاک کردن آیتم های گوناگون کرده و از آن ها برای تزئین و شخصی سازی خانه (غار) این خرس ها بهره بگیرید. برای این منظور می توانید از موارد گوناگونی برای زیباسازی و یا دیگر اهداف استفاده کنید و با چیدمان دکوراسیون شخصی و مورد علاقه خودتان، یک خانه جذاب و دیدنی برای شخصیت های بازی We Bare Bears Match3 Repairs بسازید.

همچنین در طول بازی We Bare Bears Match3 Repairs می توانید از نیروهای ویژه (Power-ups) برای کسب امتیازهای مخصوص استفاده کنید. از این نیروها می توان برای کومبوهای طولانی تر بهره مند شد. بازی سرگرم کننده We Bare Bears Match3 Repairs با طراحی های کارتونی و دستی و با افکت ها و گرافیک فانتزی جالبی تولید شده است. صداگذاری ها و تصاویر زیبا باعث می شوند تا انجام این بازی برای هر کسی خوشایند باشد. این بازی محبوب تا کنون بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود داشته است. این بازی همچنین توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را نیز از رأی کاربران به دست بیاورد و به یکی از ترندهای پرمخاطب در زمینه بازی های پازلی تبدیل شود. اگر مایل به نصب این بازی زیبا هستید، می توانید آخرین آپدیت نسخه معمولی و یا مود شده این بازی را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود کرده و با انجام این بازی حسابی سرگرم شوید.



  • تغییرات نسخه 2.1.3

    • #. Pool update
    • The Three Bear Brothers are decorating the swimming pool for a movie shoot!
    • But Nom Nom... wasn't their friend after all?
    • Find out what happens in this new episode!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران