دانلود نسخه کامل FineReader Pro

دسته بندی:

FineReader PDF Pro-PDF Document Scanner App OCR v15.0.0.4 – اپلیکیشن اسکنر قدرتمند و چند منظوره اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 28.99 دلار

FineReader PDF Pro-PDF Document Scanner App OCR عنوان یک اسکنر قدرتمند و چند منظوره سیستم عامل اندروید می باشد که توسط ABBYY Mobile توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. امروزه اسمارت فون ها نه تنها ویژگی های خاص خود را در اختیار ما قرار می دهند؛ بلکه با ارائه خدماتی متنوع نیاز های کاربران را به دیگر ابزار دیجیتال کمتر و کمتر می کنند. اسکنر ها جزو دستگاه هایی هستند که ممکن است در بسیاری از مواقع به آن ها نیاز داشته باشیم. سازندگان و شرکت های مختلفی تا به کنون اسکنر های گوناگونی را معرفی کرده اند؛ اسکنر هایی که برخی از آن ها به رایانه های شخصی متصل شده و یا اسکنر هایی که در قالب گجت هایی کوچک، می توان نهایت استفاده را از آن ها برد. اما نکته ای که حائز اهمیت است؛ هزینه بر بودن تهیه این اسکنر ها می باشد؛ تا جایی که حتی برخی از گجت های موجود با این ویژگی از اسکنر های حرفه ای نیز گران قیمت تر هستند! با تمامی این تفاسیر برخی از توسعه دهندگان نرم افزار هایی را معرفی می کنند که به کمک آن ها می توان گوشی های هوشمند اندرویدی را به اسکنر هایی پر امکانات تبدیل نمود. گرچه وب سایت اپلیکیشن برتر تا به کنون بهترین این اسکنر ها را معرفی کرده است، اما در این پست نیز قصد داریم تا شما را با FineReader PDF Pro آشنا کنیم.

FineReader PDF Pro اولین اسکنر اندرویدی مجهز به هوش مصنوعی

FineReader PDF Pro را می توان به عنوان یک اسکنر اسناد، رسید ها، کارت های ویزیت و کتاب ها توصیف کرد. اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که تا به کنون نرم افزاری بهتر و پر امکانات تر از FineReader PDF Pro برای اندروید ایجاد نشده است. شاید باورش سخت باشد اما ویژگی های نهفته در این استارت اپ آن را چندین لول بالاتر از CamScanner قرار می دهد. همان طور که اشاره کردیم یکی از برترین ویژگی های این استارت اپ فوق العاده بهره مندی آن از یک هوش مصنوعی است. این هوش مصنوعی به شما عزیزان اجازه می دهد که فایل های خود را با دقت بسیار بالایی اسکن کرده و جزئیات را به طور کامل حفظ کنید. فایل های اسکن شده در قالب دو فرمت pdf و jpeg در دستر شما قرار داده می شوند که استفاده از هر کدام شان تنها به شما و نیاز هاتان بستگی دارد.

ویژگی بی نظیر OCR برای استخراج متن ها

یکی از مهم ترین ویژگی ها و امکاناتی که FineReader PDF Pro در اختیار کاربرانش قرار می دهد امکان استخراج متن های موجود در فایل های اسکن شده است. به عنوان برترین اسکنر اندروید ی موجود در جهان اپ فوق می تواند متن ها را در 193 زبان مختلف شناسایی کرده و آن ها را در قالب 12 فرمت متنی نظیر word، txt، xls و … استخراج کند. شاید باور نکردنی باشد اما بر خلاف بسیاری از نرم افزار های مشابه برای استخراج متن ها از تصاویر هیچ گونه نیازی به اینترنت نیز نخواهید داشت. با اتصال این نرم افزار به سرور های ابری تمامی فایل ها پس از اسکن به صورت خودکار در گوگل درایو ذخیره شده تا در صورت نیاز یک دسترسی دوباره به آن ها داشته باشید.

گالری هوشمند یک ویژگی جذاب و دوست داشتنی

یکی از ویژگی های جذاب و کاربردی FineReader PDF Pro گالری هوشمند اسناد می باشد که فایل های اسکن شده و یا متن های استخراج شده را در 7 دسته بندی خاص قرار می دهد. تنها کافی است که فایل های مورد علاقه خود را اسکن کرده و دسته بندی آن ها را به این نرم افزار بسپارید. بر خلاف بسیاری از اسکنر های مشابه موجود در مارکت اندروید گزینه ای برای اسکن اسناد چند صفحه ای در نظر گرفته شده است. با این گزینه شما می توانید اسناد چند صفحه ای و یا کتاب های خود را به سرعت اسکن و آن ها را در قالب یک فایل pdf دریافت کنید. علاوه بر این سیستم اسکن خودکار وظیفه ثبت تصاویر را نیز به صورت کاملا اتوماتیک انجام می دهد! بدین منظور هنگام فعال سازی دوربین دیگر نیازی به لمس صفحه نمایش نیست، تنها کافی است اسناد مورد نیاز تان را ورق زده تا سیستم هوشمند مرز ها را شناسایی و آن ها را در حافظه گوشی هوشمند تان ذخیره کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه FineReader PDF Pro-PDF Document Scanner App OCR اندروید :

  • اسکن انواع اسناد، کارت های ویزیت، مقالات و …. در قالب فایل های pdf و یا jpeg
  • اسکن متن های موجود در اسناد و استخراج آن ها در قالب فایل های TXT
  • استفاده از ویژگی فوق العاده OCR و استخراج متن ها اسناد با پشتیبانی از 193 زبان مختلف
  • ارائه خروجی از متن های استخراجی در 12 فرمت گوناگون
  • بهره مندی از هوش مصنوعی برای ارائه نتایج با دقتی بسیار بالا
  • اتصال برنامه به سرور های ابری و ایجاد نسخه پشتیبانی از تمامی اطلاعات خود
  • گالری هوشمند برای طبقه بندی اطلاعات در 7 گروه مختلف
  • جست و جوی تصاویر بر اساس متن های موجود در آن ها
  • امکان اسکن اسناد در حالت چند صفحه ای
  • سیستم فوق العاده شناسایی خودکار و اسکن اسناد بدون نیاز به لمس نمایشگر
  • دسترسی داشتن به چند فیلتر مختلف در هنگام اسکن سند ها
  • استفاده از برچسب های مختلف برای اسناد ذخیره شده

اپلیکیشن FineReader PDF Pro-PDF Document Scanner App با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود در زمینه اسکن اسناد توانسته است با قیمت 28.99 دلاری اش امتیاز 4.0 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر طرفدار و پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 15.0.0.4

    • FineScanner is now FineReader PDF, with an icon of its older brother. It's still your favourite mobile scanner. Create scans on a mobile and export to FineReader PDF for Windows to work with scans on a computer. FineReader PDF will gradually become an ecosystem to continuously work with scans on mobile and computer.
    • Learn more on our blog.
    • The smart gallery will automatically classify documents into 7 types.
    • Search text on photos.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود برنامه ــ بارکدخوان – Scanner  SkanApp

دانلود برنامه ــ بارکدخوان – Scanner SkanApp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران