دانلود نسخه جدید Auto Clicker برای موبایل

دسته بندی:

[Auto Clicker Automatic tap v1.4.9 [Mod – اپلیکیشن کاربردی لمس خودکار صفحه نمایش اندروید نسخه بهینه شده و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار

دستگاه های هوشمند دارای طیف عظیمی از انواع برنامه های متنوع هستند که هر کدام شان در شرایطی خاص به کمک کاربر آمده و نیاز هایش را برطرف می سازد. گاهی ممکن است در برخی از وب سایت ها و یا نرم افزار ها قسمتی خاص از صفحه نمایش را چندین و چندبار لمس کنیم؛ این لمس های طولانی بسیار زمان بر بوده و باعث اتلاف وقت می شود به همین دلیل بهتر است به سراغ اپ های لمس خودکار صفحه نمایش برویم! این نوع از نرم افزار که نمونه های مشابه آن اولین بار در ویندوز دیده شد امروزه برای سیستم عامل اندروید نیز طراحی شده است. Auto Clicker Automatic tap عنوان یک اپلیکیشن لمس خودکار صفحه نمایش اندروید می باشد که توسط استودیو True Developers Studio توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی خاص به کاربران کمک می کند تا هر قسمت از صفحه نمایش را لمس نموده و نیاز های خود را برطرف سازند. همان طور که اشاره کردیم امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار دارد که از مهم ترین آن ها می توان به حالت ذخیره سازی تنظیمات اشاره نمود! در این حالت برای مشخص ساختن نقاط لمس نیازی به تنظیم مجدد نبوده و تنها کافی است تا تنظیمات از پیش ذخیره شده را فراخوانی نمایید. یکی از بزرگ ترین وجه تمایز های این برنامه با دیگر ابزار های مشابه موجود در مارکت اندروید امکان لمس همزمان چند نقطه می باشد که در نوع خود بی نظیر بوده و کاربران را متحیر می کند! اگر علاوه بر لمس نیاز به سوایپ صفحه نمایش دارید دیگر اقدام به نصب ابزار های جانبی نکرده و این وظیفه را نیز به اپ فوق بسپارید. محیط برنامه بسیار ساده بوده و هر کسی قادر است تا از آن بهره کافی را ببرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Auto Clicker Automatic tap اندروید :

  • لمس خودکار قسمت های مختلف صفحه نمایش اندروید
  • حالت لمس چندین نقطه به صورت تکی و یا همزمان
  • تایمر هوشمند برای ادامه لمس خودکار تا زمان تعیین شده
  • ذخیره سازی اسکریپت ایجاد شده برای فراخوانی سریع تنظیمات
  • حالت سوایپ صفحه نمایش به همراه لمس آن

اپلیکیشن Auto Clicker Automatic tap با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی کاربردی و میلیون ها دانلود از سراسر جهان توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بهینه شده و کامل آن را از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و جدیدترین نسخه اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 1.4.9

    • No changelog
  • ویژگی های نسخه مود :

    ● Ad Free Unlock. ● Analytics / Crashlytics Disabled. ● Receivers and Services Removed / Disabled. ● Optimized Graphics / Zipalign. ● Total Apk Size 4.66 Mb. ● Removed Debug Information.


دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران