دانلود نسخه جدید Epic! برای موبایل

دسته بندی:

Epic: Kids’ Books & Educational Reading Library v3.7.1 – اپلیکیشن کتابخانه اختصاصی کودکان مخصوص اندروید نسخه آنلاک و کامل برنامه به ارزش 74.99 دلار برای اولین بار در ایران

با افزایش سن انسان ها علاقه آن ها به مطالعه و یادگیری کمتر و کمتر می شود، از طرفی با افزایش سن سطح یادگیری کاهش پیدا کرده و هیچ گاه نمی توانید همانند گذشته مسائل را درک کنید. به همین دلیل بسیاری از دانشمندان و پزشکان بهترین سنین را برای یادگیری سنین کودکی می دانند. در سنین کودکی که شخصیت انسان ها شکل می گیرد ما با داشتن یک برنامه ریزی مشخص می توانیم خواندن و مطالعه کردن را به کودکان مان آموزش داده و یک عادت بسیار مناسب را در شخصیت شان نهادینه کنیم. یکی از مشکلاتی که بسیاری از والدین با آن رو به رو هستند عدم دسترسی به منابع مختلف در این زمینه می باشد. با این وجود برخی از توسعه دهندگان اندرویدی استارت اپ هایی را در این زمینه معرفی کرده اند که به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان قصد داریم در این پست شما را با یکی از آن ها آشنا کنیم. Epic: Kids’ Books & Educational Reading Library عنوان یک کتابخانه اختصاصی کودکان می باشد که توسط شرکت Epic! Creations Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. شاید اولین نکته ای که توجه شما را به خود جلب کند مجموعه کتاب های موجود در دیتابیس این نرم افزار باشد. کودکان با دسترسی به مجموعه ای از 40 هزار کتاب مختلف کودک در زمینه های گوناگون می توانند به مطالعه و یادگیری پرداخته تا در آینده افرادی موفق در زندگی شان شوند. علاوه بر کتاب های دیجیتالی، کتاب های صوتی گوناگونی نیز در دسترس می باشد که تنها با پخش آن ها دانش کودکان تان به مرور زمان افزایش پیدا می کند. اگر تصور می کنید که کودک شما علاقه زیادی به مطالعه ندارد استفاده از کمیک ها و ویدئو های آموزشی را فراموش نکرده و مطمئن باشید که در مدت زمانی بسیار کوتاه شخصیت و توانایی های فرزندان تان رشد به سزایی خواهد داشت. سیستم هوشمند با آنالیز کودک شما و بررسی کتاب ها و ویدئو هایی که پخش شده اند پیشنهاداتی ارائه می دهد که کاملا متناسب با سلیقه کودک می باشد. اگر تصور می کنید که ممکن است در یک بازه زمانی به اینترنت دسترسی نداشته باشید قادر خواهید بود که کتاب ها و یا ویدئو ها را دریافت کرده تا آن ها را به صورت کاملا آفلاین اجرا نمایید. میزان پیشرفت کودکان در قالب گزارش هایی جمع آوری شده و در بازه های زمانی مشخص شده برای والدین به وسیله ایمیل ارسال می شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Epic: Kids’ Books & Educational Reading Library اندروید :

  • یک پلتفرم فوق العاده آموزشی برای افزایش یادگیری فرزندان تان
  • مجموعه ای از 40 هزار کتاب دیجیتالی و صوتی مختلف بدون هیچ گونه محدودیتی
  • صد ها ویدئو آموزشی خاص در زمینه های گوناگون
  • امکان ایجاد پروفایل های گوناگون برای فرزندان تان
  • توانایی دریافت کتاب ها و یا ویدئو ها برای اجرا به صورت آفلاین
  • ارائه پیشنهادات مختلف به کودکان تان بر اساس سلیقه شان
  • ارسال گزارش هایی مختلف در بازه های زمانی گوناگون برای فرزندان
  • دسته بندی تمامی کتاب ها در گروه های گوناگون

اپلیکیشن Epic: Kids’ Books & Educational Reading Library با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 74.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.7.1

    • This update includes a brand new look and performance improvements so kids can continue to enjoy reading and learning on Epic!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر Google Play Books

نسخه جدید و آخر Google Play Books

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران