دانلود نسخه جدید و آخر Electronics Database

دسته بندی:

Electronics Database: params of electronics parts v2.24 پایگاه داده کامل قطعات الکترونیکی نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه

اگر زندگی خودمان را با زندگی انسان ها در قرن های گذشته مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد که چقدر زندگی کردن در زمانه ما آسان تر، ایمن تر و مطمئن تر است. وقتی به دنبال دلیل این بهبود در کیفیت زندگی می گردیم، متوجه می شویم که کشف الکتریسیته و استفاده از آن یکی از عوامل اصلی پیشرفت انسان ها و در نهایت راحت شدن زندگی آن ها بوده است. از گوشی هوشمند تا تلویزیون، خودرو،‌ دندانپزشکی و …. همگی مبتنی بر قطعات الکترونیکی هستند و برای کار کردن کردن به برق نیاز دارند. ابزار و وسایل الکترونیکی توسط متخصصین الکترونیک و برق طراحی و ساخته می شوند. آن ها با استفاده از محاسبات علمی مختلف، برای کارایی های متفاوت مدار های الکترونیکی را طراحی کرده و سپس با استفاده از قطعات الکترونیکی مثل خازن، مقاومت و … پیاده سازی می نمایند. تعداد و انواع قطعات الکترونیکی بسیار زیاد است و هر یک برای کاری متفاوت ساخته شده است. بنابراین یک متخصص الکترونیک باید به تمامی آن ها اشراف داشته باشد تا بتواند به راحتی هر نوع مداری را طراحی کرده و بسازد. معمولا برای شناسایی و تشخیص قطعات الکترونیکی،‌ روی آن ها یک کد خاص چاپ می گردد که با تحلیل آن می توان اطلاعات مربوط به آن قطعه را فهمید. معمولا کتابچه های راهنمایی وجود دارد که با جستجو کد قطعات در آن ها می توان به اطلاعات کامل آن ها دسترسی پیدا کرد. امروز با برنامه ای خدمت شما هستیم که کار همین کتابچه ها را انجام می دهد. Electronics Database: params of electronics parts عنوان یک اپلیکیشن با اطلاعات کامل و جامع از قطعات الکترونیکی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Alexander Glushanenko توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به انتخاب و شناخت عناصر الکترونیکی کمک می کند. در حال حاضر، این پایگاه داده حاوی بیش از 7000 آیتم از قطعات الکترونیکی مختلف است. جستجوگر قدرتمند برنامه به شما در پیدا کردن هر چه سریعتر قطعات مورد نظر کمک می کند. برای درک بهتر و سریعتر اطلاعات، قالب های جدولی برای نمایش ویژگی های قطعات الکترونیکی استفاده شده است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Electronics Database: params of electronics parts اندروید:

  • پارامتر های ترانزیستور (BJT ، MOSFET ، IGBT و غیره) و پکیج های آن ها (بدون نمودار)
  • پارامتر های دیودها (از جمله Shottky ، Fast ، UltraFast ، TVS و غیره) و پکیج های آن ها.
  • پارامتر های یکسو کننده های پل و پکیج های آن ها.
  • پارامتر های TRIAC و پکیج های آن ها.
  • پارامتر های SCR و پکیج های آن ها.

اپلیکیشن Electronics Database: params of electronics parts ابزاری جامع و کامل برای متخصصان الکترونیک، دانشجویان رشته های مرتبط و تعمیرکاران لوازم الکترونیکی است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.24

    • added items to MOSFET and BJT
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران