نسخه آخر و کامل ToDoList برای موبایل

دسته بندی:

To-Do List – Schedule Planner & To Do Reminders v1.01.32.0507 – اپلیکیشن برنامه ریزی و ایجاد لیست وظایف اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 29.99 دلار تقدیم شما عزیزان

To-Do List – Schedule Planner & To Do Reminders عنوان یک اپلیکیشن برنامه ریزی و ایجاد لیست وظایف می باشد که توسط Dairy App & Notes & Audio Editor & Voice Recorder توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اصلی ترین فاکتور برای موفق شدن در زندگی، داشتن یک برنامه ریزی دقیق و انجام فعالیت های تان درست در زمان مورد نیاز است. روش های مختلفی برای برنامه ریزی و پایبند بودن به برنامه ریزی وجود دارد اما خب به طور معمول ما ایرانی ها با آن ها آشنا نیستیم. با توجه به این موضوع توسعه دهندگان به کمک کاربران آمده و با نرم افزار های خاص خود کمک می کنند که بتوانیم نظارتی هوشمندانه بر وظایف مان داشته و کار های خود را مدیریت کنیم. نرم افزار To-Do List – Schedule Planner & To Do Reminders یکی از بهترین گزینه های موجود در این زمینه می باشد. برنامه فوق به شما عزیزان اجازه می دهد که بدون هیچ گونه محدودیتی لیستی از وظایف خود را ایجاد کرده و به سادگی هر چه تمام تر برنامه روزانه خود را بهبود ببخشید. این نرم افزار امکانات گوناگونی را در اختیار کاربر ها قرار می دهد که هر کدام شان به نوعی نیاز های ما را برطرف می کنند. بهتر است وقت را تلف نکرده و به معرفی آن ها بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

To-Do List – Schedule Planner & To Do Reminders مجموعه ای بی پایان از ابزار مدیریت وظایف

اگر نگاهی به محیط نرم افزار To-Do List – Schedule Planner & To Do Reminders داشته باشید، در اولین برخورد متوجه امکانات و قابلیت های خاص آن می شوید، قابلیت هایی که هر کدام شان به نوعی نیاز های شما عزیزان را برطرف می کنند. یکی از اصلی ترین ویژگی ها که بیشتر از هر چیزی مورد توجه کاربران نیز قرار می گیرد، محیط ساده و UI کاربرپسند این استارت اپ می باشد. به گونه ای که تنها در دو مرحله قادر به ایجاد لیستی از وظایف خواهید بود. برای جلوگیری از هر گونه فراموشی فعالیت های تان، به هر کدام از وظایفی که ایجاد کرده اید، یک یادآور اضافه کنید. تنظیم زمان یادآور ها به دست شما می باشد. علاوه بر این مجموعه ای از صدا های پیش فرض در اختیار تان قرار داده می شود که در صورت عدم دلخواه می توانید آن ها را تغییر دهید.

دسته بندی تمامی لیست های وظایف

یکی از موضوعاتی که برخی از توسعه دهندگان به آن توجهی ندارند؛ عدم ارائه امکانات کافی برای دسته بندی تمامی وظایف ایجاد شده می باشد. هر کسی در هر روز متناسب با فعالیت هایی که دارد، وظایف مختلفی را ایجاد می کند. افزایش مداوم این وظایف ایجاد شده باعث می شود که رابط کاربری شلوغ شده و نتوانید سریعا به وظایف مورد علاقه تان دست پیدا کنید. بدین منظور اپلیکیشن To-Do List – Schedule Planner & To Do Reminders امکاناتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که به کمک آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر این وظایف را دسته بندی نمایید. بدون وجود هر گونه محدودیتی در تعداد وظایف، آن ها را ایجاد کرده و در دسته هایی که از پیش تعیین کرده اید قرار دهید. هم چنین گاها برخی از فعالیت ها برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و هیچ گاه نباید انجام شان را فراموش کنیم. بدین منظور نیز تنها کافی است وظایف مهم را با یک ستاره از دیگر فعالیت های خود متمایز سازید.

ارائه اطلاعاتی دقیق از وظایف و فعالیت های تان

داشتن اطلاعات کافی در مورد عملکردی که داشته ایم به ما کمک می کند که نقاط ضعف خود را برطرف کرده و تمرکزمان را برای انجام فعالیت های خود بهبود ببخشیم. برنامه To-Do List – Schedule Planner & To Do Reminders با تحلیل و آنالیز دقیق اطلاعات جمع آوری شده از وظایفی که انجام داده ایم، اطلاعاتی مفید را در اختیارمان قرار می دهد. همان گونه که اشاره کردیم این اطلاعات در بهبود رفتار، فعالیت ها و عادات مان بسیار موثر هستند. علاوه بر این برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی در زمینه از بین رفتن ناگهانی اطلاعات موجود در حافظه، قادر خواهید بود که از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان تهیه و در گوگل درایو شخصی تان ذخیره کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه To-Do List – Schedule Planner & To Do Reminders اندروید :

  • ایجاد لیستی از وظایف و فعالیت های روزانه تان در کوتاه ترین زمان ممکن
  • تعیین زمان یادآوری هر کدام از وظایف بدون ایجاد هیچ گونه تداخلی با دیگر آلارم ها
  • نبود هیچ گونه محدودیتی برای ایجاد لیست وظایف
  • دسته بندی تمامی فعالیت های خود در گروه های گوناگون
  • مشخص کردن مهم ترین فعالیت های تان در روز
  • مشاهده تمامی وظایف به صورت تقویمی!
  • ویجت های صفحه نمایش اصلی برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعات
  • ارائه اطلاعاتی جامع و کامل از آنالیز فعالیت های تان
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات ذخیره شده در دیتابیس
  • محافظت از اطلاعات به کمک رمز عبور

اپلیکیشن To-Do List – Schedule Planner & To Do Reminders با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت هایی فوق العاده در زمینه مدیریت وظایف توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 29.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.8 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.01.32.0507

    • Easy and beautiful to do list task manager
    • Create todolist with two simple operation.
    • Support add todolist reminder app free.
    • Star tasks to highlight the priority of todos.
    • Track your task finish status in Calendar and MINE page.
    • User friendly and small size
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود برنامه ــ تقویم و یادآور  Persian Calendar

دانلود برنامه ــ تقویم و یادآور Persian Calendar

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران