دانلود آخرین نسخه Magic Video Maker

دسته بندی:

Video Editor PRO – Create videos within ONE tap v1.9.12 – اپلیکیشن ویرایشگر سریع و حرفه ای ویدئو مخصوص اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 35.99 دلار برای اولین بار در ایران

Video Editor PRO – Create videos within ONE tap عنوان یک ویرایشگر ویدئویی سریع و حرفه ای در سیستم عامل اندروید می باشد که توسط APPS INNOVA توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. فرآیند ویرایش فیلم ها یک پروسه دشوار و زمان بر می باشد. ما برای ویرایش یک کلیپ کوتاه در سیستم عامل هایی نظیر ویندوز نیازمند رایانه هایی قدرتمند با چندین گیگ حافظه و سی پی یو هایی توانمند هستیم. اما این گزینه های گیج کننده تنها در ویندوز دیده می شوند! همه ما اندروید را به عنوان یک سیستم عامل کاربردی و روان می شناسیم؛ سیستم عاملی که در محیطی ساده اجازه می دهد اصلی ترین نیاز های خود را برطرف نماییم. ما در وب سایت اپلیکیشن برتر تا به کنون تلاش کرده ایم که بهترین ابزار ویرایش فیلم را در اختیار تان قرار دهید، با این وجود بار دیگر تصمیم گرفته ایم شما را با عنوانی جدید آشنا کنیم. نرم افزار Video Editor PRO – Create videos within ONE tap بی شک یکی از ساده ترین و در عین حال توانا ترین استارت اپ هایی است که در امور ویرایش ویدئو کمک به سزایی به کاربران می کند. برنامه فوق اجازه خواهد داد تنها با چند بار لمس صفحه نمایش کلیپ های خود را از حافظه انتخاب کرده و تغییرات مورد نیاز تان را بر آن ها اعمال کنید. از اصلی ترین ویژگی های موجود می توان به برش، تغییر اندازه و ترکیب کلیپ های اشاره نمود. مجموعه فیلتر هایی که در دسترس کاربران قرار داده می شود به آن ها کمک می کند که از نهایت خلاقیت شان برای ویرایش فیلم ها استفاده کرده و تغییرات شگرفی را در آن ها به وجود آورند. برای داشتن یک خروجی مطلوب چندین قالب از پیش تنظیم شده در نظر گرفته شده است که با بهره مندی از این قالب ها، مدت زمان ویرایش کمتر شده و زیبایی کلیپ ها افزایش پیدا می کند. کیفیت فایل های خروجی تنها به نیاز های شما بستگی دارد و گزینه های متنوعی در این زمینه ارائه شده است. اگر تصور می کنید که حجم کلیپ ها بسیار بالا است، کمپرسور کمک می کند که بدون افت کیفیت به میزان قابل توجهی حجم ویدئو ها را کم کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Video Editor PRO – Create videos within ONE tap اندروید :

  • ویرایش کلیپ ها تنها با چند بار لمس صفحه نمایش!
  • مجموعه ای از قالب های از پیش تنظیم شده ویرایشی برای یک ادیت سریع
  • توانایی ایجاد برش، تغییر اندازه، تقسیم و یا ادغام کلیپ ها با یکدیگر
  • گزینه ای برای چرخاندن ویدئو ها و یا افزایش سرعت شان
  • مجموعه ای از فیلتر های گوناگون برای افزایش زیبایی کلیپ ها
  • تنظیم میزان روشنایی، کنتراست و اشباع با توجه به نیاز های تان
  • افزودن موزیک به قسمت های مختلف کلیپ های انتخاب شد
  • دریافت خروجی با نهایت کیفیت ممکن
  • قرار نگرفتن واترمارک برنامه اندروید بر روی کلیپ های ویرایش شده

اپلیکیشن Video Editor PRO – Create videos within ONE tap با بهره مندی از امکانات و مجموعه قابلیت های خاص خود در زمینه ویرایش کلیپ های ویدئویی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 35.99 دلاری توسعه و در گوگل منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.

توجه : در نسخه جدید نام برنامه به Magic Video Maker – Video Editor with music تغییر داده شده است.



  • تغییرات نسخه 1.9.12

    • New feature to easily remove silent segments in videos
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران