دانلود نسخه آخر Fotoo

دسته بندی:

Fotoo – Digital Photo Frame Photo Slideshow Player v2.3.10 اسلاید تصاویر آنلاین و آفلاین با افکت های زیبا در اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه تقدیم به شما

در اواخر دهه نود و اوایل قرن ۲۱ میلادی گرایش بسیاری برای دیجیتالی کردن همه چیز وجود داشت و اغلب وسایلی که ما به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنیم حاصل چنین گرایشی هستند. در این سال ها شرکت های مختلف سعی می کردند تا هر چه بیشتر وسایل پراستفاده مثل کاست پلیر ها، دوربین ها، تلفن ها و …. را به صورت دیجیتالی درآورده و به بازار عرضه نمایند. دیجیتالی کردن وسایل باعث کاهش قابل توجه قیمت آن ها شده و آن را برای عموم مردم قابل دسترس تر کرد. اکثر این وسایل کاربرد بسیار زیادی داشتند و به سرعت توانستند در بازار جای پای خود را محکم کنند. در خلال ارائه این محصولات کاربردی، محصولاتی هم ارائه می شد که صرفا جنبه دکور و زیبایی داشتند. قاب عکس دیجیتال یکی از این وسایل است. قاب عکس های دیجیتال،‌ طراحی تخت و نازکی داشتند که آن ها را شبیه تبلت ها می کرد. این قاب های دیجیتال، توانایی نمایش اسلایدی از عکس ها را داشتند و کاربران می توانستند آن ها را به دیوار نصب کرده و به این وسیله تعداد زیادی از عکس های خانوادگی مورد علاقه خود را با یک قاب نشان دهند. این روز ها این قاب ها دیگر رونق گذشته را ندارند و شرکت های کمی هنوز آن ها را تولید می کنند. چیزی که این قاب ها را برای نمایش تصاویر مناسب می کرد، داشتن یک صفحه نمایش بزرگ و قابلیت اسلاید تصاویر بود. قابلیتی که روی همه تبلت ها و تلویزیون های هوشمند وجود دارد. بنابراین اگر تبلت قدیمی دارید و هیچ استفاده ای از آن نمی کنید، می توانید از آن به عنوان یک قاب عکس دیجیتال بهره ببرید. تنها نیاز به یک اپلیکیشن دارید که عکس ها را به زیبایی برایتان اسلاید نماید. امروز با چنین اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم. Fotoo – Digital Photo Frame Photo Slideshow Player عنوان یک اپلیکیشن برای اسلاید تصاویر با افکت های زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Bopp Studio توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه می تواند از منابع آنلاین و آفلاین تصاویر شما را به صورت بی وقفه و با افکت ها و ترنزیشن های بسیار زیبا اسلاید کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Fotoo – Digital Photo Frame Photo Slideshow Player اندروید:

  • نمایش اسلاید تصاویر از فضا های ابری مثل Google Photos, Dropbox, Google Drive, Microsoft OneDrive, Samba/SMB و ….
  • اسلاید تصاویر موجود در حافظه داخلی دستگاه
  • اسلاید تصاویر همراه با پخش موزیک
  • پشتیبانی از انواع افکت ها
  • ترنزیشن های زیبا و جذاب
  • نمایش وضعیت آب و هوا و زمان روی اسلاید به همراه نام مکان فعلی
  • امکان زمان بندی برای شروع اسلاید در زمان خاص
  • امکان استفاده به عنوان اسکرین سیور

اپلیکیشن Fotoo – Digital Photo Frame Photo Slideshow Player با کسب رضایت کاربران اندرویدی، توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. برنامه فوتو به درخواست شما معرفی شده و نسخه کامل اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 2.3.10

    • - Fix an issue in the OneDrive integration that may cause the app to hang on silent login
    • - Fix an issue that may cause corrupted data to be downloaded
    • - Fix an issue that may cause certain HDR images unable to display
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران