جدیدترین نسخه Breaker Fun

دسته بندی:

Breaker Fun – Rescue Adventure Mod – بازی آرکید شلیک توپ برای نجات اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و ستاره بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Breaker Fun نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی mogame برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Breaker Fun یک بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک بازی های “Brick-Breaker” است که با بیش از 10.000.000 میلیون دانلود در مارکت اندروید مورد استقبال گیمر ها از سرتاسر جهان قرار گرفته است. بازی های این سبک یکی از پرطرفدار ترین بازی های موبایلی دهه اخیر هستند. این بازی ها در گذشته در تقریباً تمام کنسول های گیمینگ مثل آتاری، نینتندو، سگا، پلی استیشن، و… حضور داشتند و جزء بازی های محبوب به شمار می رفتند. محبوبیت این بازی ها امروزه در پلتفرم های موبایلی چندین برابر هم شده است. Breaker Fun هم یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین بازی های موبایلی همین سبک است. در این بازی، شما باید سعی کنید کاراکتر های بازی را که در جایی گیر افتاده اند و حبس شده اند نجات دهید. برای اینکار، شما باید توپ ها را با زاویه درست به سمت بلوک ها شلیک کنید تا با آنها برخورد کنند و بلوک ها را منفجر کنند. روی هر بلوک یک عدد نوشته شده است که تعداد برخورد های مورد نیاز برای منفجر شدن آن بلوک را نشان می دهد. توپ هایی که به سمت این بلوک ها شلیک می شوند بانس می کنند و به بلوک ها برخورد می کنند. اگر تعداد برخورد ها با عدد بلوک ها برابر شوند، بلوک ها منفجر می شوند و کاراکتر ها نجات پیدا می کنند.

Breaker Fun از گیم پلی و مکانیزم های بسیار ساده ای استفاده می کند و به همین خاطر هم برای تمام رده های سنی و تمام سلیقه ها مناسب است. این بازی از معدود بازی هایی است که توانسته از فیزیک رگدال به بهترین نحوه ممکن استفاده کند و گیم پلی تقریباً بی نقصی را ارائه کند. بیش از 3000 مرحله یونیک این بازی با طراحی بی نظیر مرحله ها و منحنی درجه سختی عالی، چالش لذت بخش و فراموش نشدنی ای را به شما عرضه می کند. هرچه بیشتر در مراحل بازی پیشروی می کنید و به مراحل بالاتر صعود می کنید، مکانیزم های جدید تری مشاهده می کنید که باعث می شوند بازی برای شما درگیر کننده باقی بماند. بلوک ها هم رفته رفته تغییر می کنند و دارای ویژگی های خاص و رفتار های جدیدی می شوند که در نوع خودش جالب و سورپرایز کننده است. علاوه بر یک گیم پلی تحسین برانگیز، این بازی دارای یک فضای گرافیکی دو بعدی زیبا و چشم نواز هم می باشد که قطعاً برای هر گیمری جذاب خواهد بود. بنابراین، اگر قصد دارید یک بازی جدید و خوب برای پر کردن اوقات فراغت تان امتحان کنید، بدون شک Breaker Fun می تواند تجربه رضایت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد و ما هم قطعاً پیشنهادش می کنیم. بازی Breaker Fun موفق شده است امتیاز 4.4 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.9.0

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران