دانلود نسخه جدید Airborne

دسته بندی:

Airborne Motocross v1.0.13 Mod – بازی مسابقه ای و موتورسواری “موتورکراس هوابرد” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (ارتقاء رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Airborne Motocross – موتورکراس هوابرد یکی دیگر از بازی های جالب و سرگرم کننده در سبک بازی های مسابقه ای است که به عنوان دومین پروژه رسمی استودیوی KAMGAM در قالب یک بازی رایگان عرضه شده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی یک بار دیگر مفتخر است که اعلام کند همزمان با انتشار یک بازی دیگر آن را تهیه و برای شما عزیزان فراهم سازی کرده است. ما به جز نسخه اصلی که در گوگل پلی منتشر شده یک نسخه انحصاری مود شده هم تدارک دیده ایم تا دوستانی که مایل به دانلود نسخه مود بازی هستند هم به راحتی بتوانند این نسخه را دریافت کنند. Airborne Motocross در ظاهر شاید یک بازی تکراری به نظر برسد اما پشت این ظاهر کلیشه ای یک خلاقیت جالب نهفته است. این بازی ویژگی های اصلی یک عنوان سرگرم کننده در سبک مسابقه ای از نوع مسابقات موتورسواری را دارد که در آن بازیکنان می توانند در رقابت هایی مهیج و در مسیرهایی کوهستانی و جنگلی با موتورکراس به مسابقه کردن با موتورسواران دیگر بپردازند. مثل همه بازی های مشابه در سبک موتورکراس در بازی Airborne Motocross هم امکان پریدن و انجام حرکات نمایشی مثل Back Flip ، Front Flip یا Wheelie وجود دارد. اما ویژگی ها و خلاقیت های به کار برده شده در این بازی فراتر از این موارد هستند که در ادامه آن ها را معرفی کرده ایم.

بازی Airborne Motocross ویژگی جذابی دارد که در بازی های هم رده و مشابه دیگر دیده نمی شود. اگر به نام بازی (موتورکراس هوابرد) دقت کنید متوجه می شوید که این عنوان نام متفاوتی دارد. درواقع بهتر است بگوئیم که Airborne Motocross صرفاً یک بازی موتورسواری عادی نیست. بخشی از رقابت های بازی که البته بخش اصلی و مهم بازی هستند به موتورسواری در مسیرهای ناهموار مربوط می شوند. اما در برخی از بخش های این مسابقات شما باید از ارتفاعات بلندی بپرید و از یک کوه به یک کوه دیگر بروید که در حالت عادی امکان انجام چنین پرش بلندی وجود ندارد. بنابراین شما باید زمانی که به لبه کوه رسیدید قابلیت هوابرد را فعال کنید تا با یک گلایدر مسیر را در هوا طی کنید و به کوه بعدی برسید. این خلاقیت جالب باعث شده تا Airborne Motocross نسبت به تمام بازی های دیگر در همین سبک متمایز باشد. نکته جذاب و البته جالب دیگری که این بازی را از بازی های مشابهش متفاوت کرده امکان حرکت هم به سمت جلو هم به سمت عقب است. بعضی از مراحل بازی طوری طراحی شده اند که شما با عبور از یک قسمت، باید تغییر مسیر داده و به طرف مخالف حرکت کنید. بعضی از مراحل هم از ابتدا از طرف مخالف شروع می شوند. با انجام مسابقات و کسب امتیاز می توانید مراحل بیشتری را آنلاک کرده و همچنین با پول های به دست آمده اقدام به ارتقاء موتور خود کنید. بازی Airborne Motocross با توجه به حجم کمی که دارد اما گرافیک خیلی خوب و جزئیات محیطی زیادی در آن به کار رفته است. همچنین گیم پلی روان و داینامیک بازی می تواند شما را مدت ها سرگرم کند. اگر می خواهید بیشتر از این بازی این عنوان جالب آشنا شوید نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی آن بی اندازید. برای دانلود آخرین نسخه بازی موتورکراس هوابرد از طریق لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر که در ادامه برایتان آماده سازی شده است اقدام کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.13

    • After two years of hard work it is finally here. Enjoy!
    • Added new languages: Russian, Chinese, French, Spanish, Portuguese
    • Errors fixed (CreateAbilityItem, DialogConnectionLost, Tutorial). Thanks to Björn, Ben, Arshiya, Helen and Amireza for their reports!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران