جدیدترین نسخه Rising Super Chef 2

دسته بندی:

Rising Super Chef 2 : Cooking Game v5.6.0 Mod – بازی مدیریت رستوران اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای کاملا افلاین

Rising Super Chef 2 : Cooking Game نسخه دوم از بازی محبوب، سرگرم کننده و دوست داشتنی “ظهور سر آشپز” از استودیوی بازیسازی Mini Stone Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و جدیدترین آپدیت اش به همراه نسخه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! سبک بازی Rising Super Chef 2 : Cooking Game همانطور که در عنوان مشخص شده، رستوران داری و مدیریت رستوران است و در ان شما باید ده ها غذای خوشمزه را برای مشتریان تان آماده کنید!در بازی Rising Super Chef 2 شما با سر آشپز Emma همراه می شوید و غذاهای مختلفی مثل خاگینه، پیتزا، هات داگ، همبرگر و غیره برای صبحانه، ناهار و شام درست می کنید! مدیریت زمان در این بازی اهمیت زیادی دارد و اگر می خواهید مشتریان تان همیشه راضی باشند باید غذا را هر چه سریعتر به دست شان برسانید! Emma در واقع مدیر یک رستوران زنجیره ای است و غذاهای مختلفی را هم در رستوران هایش سرو می کند و شما قرار است در این راه او را همراهی کنید و کمکش کنید تا بتواند در سریع زمان ممکن مشتریانش را راه بیندازد! بهتر است دستور پخت غذاهای مختلف را حفظ کنید تا سریع تر بتوانید آنها را درست کنید، جالب است نه ؟! اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریت رستوران هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

بازی Rising Super Chef 2 : Cooking Game تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی توسط ما تست شده و به صورت کاملا افلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا گردیده است.



  • تغییرات نسخه 5.6.0

    • A new map of Chicago Food with 50 levels is available.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران