دانلود نسخه جدید MathTutor برای موبایل

دسته بندی:

Math & Science Tutor – Algebra, Calculus, Physics v1.0.12 آموزش علم و ریاضی – جبر، حسابان، فیزیک نسخه بهینه شده و کامل برنامه

دوران تحصیل یکی از مهم ترین و اثر گذار ترین سال های زندگی هر کسی است. این دوران به مقاطع مختلفی تقسیم شده است. در هر کدام از این مقاطع مهارت هایی به دانش آموز آموخته می شود تا برای ورود به مقطع بعدی آماده گردد. معمولا تا پیش از شروع دبیرستان، مباحثی که در مدارس تدریس می شود، مباحث پایه ای هستند که یادگیری آن ها برای همه آسان است اما در دبیرستان مباحث پایه ای علمی تدریس می شود و ممکن است یادگیری آن ها برای برخی از دانش آموزان دشوار باشد. دروسی مثل حسابان، دیفرانسیل، احتمالات، شیمی، فیزیک و …. مباحثی هستند که معمولا دانش آموزان در پاس کردن و یادگیری آن ها مشکل دارند. اگر شما هم چنین مشکلی دارید و می خواهید دروس علمی خود را بهتر یاد بگیرید، برنامه ای که امروز در اپلیکیشن برتر معرفی می کنیم را نباید از دست بدهید. Math & Science Tutor – Algebra, Calculus, Physics عنوان یک اپلیکیشن برای یادگیری تصویری دروس علمی دبیرستان، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Math Tutor DVD, LLC توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در این برنامه می توانید به بیش از 1500 آموزش ویدئویی از ریاضیات پایه، جبر، حسابان، فیزیک، شیمی، مهندسی، آمار و احتمالات دسترسی داشته باشید. هر کدام از دروس با کیفیت بالا و با تدریس اساتید با تجربه تهیه شده اند. بنابراین با یکبار نگاه کردن، می توانید آن ها را یاد بگیرید. به همراه هر درس، جزوه ها و برگه های تمرین نیز در دسترس است که می توانید آن ها را پرینت گرفته و استفاده کنید. کلاس ها همگی از پایه شروع به تدریس می کنند و فرض بر این است که کسی که در حال تماشای ویدئو است، هیچ پیش زمینه ای از مبحث مورد نظر ندارد. در صورتی که نیاز دارید یک درس را چند بار مرور کنید، می توانید آن را به لیست مورد علاقه ها اضافه کنید تا در آینده راحت تر به آن دسترسی داشته باشید. یک جستجوگر قدرتمند هم درون برنامه وجود دارد که به شما در هر چه سریعتر پیدا کردن درس های مورد نظرتان کمک می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Math & Science Tutor – Algebra, Calculus, Physics اندروید:

  • دارای بیش از 1500 آموزش برای مباحث و دروس علمی دبیرستان
  • دارای دروس ریاضیات پایه، جبر، حسابان، فیزیک، شیمی، مهندسی، آمار و احتمالات
  • امکان افزودن ویدئو به لیست مورد علاقه ها
  • نگهداری لیست ویدئو های اخیرا تماشا شده
  • مشاهده دوره های برجسته
  • ارائه جزوه و کاربرگ به همراه هر درس
  • قابلیت اشتراک گذاری هر کدام از دروس با دیگران از طریق ایمیل، پیام رسان ها و …

اپلیکیشن Math & Science Tutor – Algebra, Calculus, Physics یک مدرسه مجازی کامل و با کیفیت است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را از کاربران دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه بهینه شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.12

    • - Fix search issue.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران