دانلود نسخه جدید Drifty Runaway

دسته بندی:

Drifty Runaway v1.0.7 Mod – بازی رسینگ جالب و بسیار سرگرم کننده فرار با دریفت مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و الماس بی نهایت باز بودن همه نقشه ها ماشین ها و آیتم ها) تست شده با اجرای آفلاین

Drifty Runaway – Step on the gas نام یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی Team King Monkey برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Team King Monkey پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی موفقی در مارکت اندروید دارد. Drifty Runaway – Step on the gas هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه ای متفاوت از یک بازی مسابقه ای با ماشین را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی از ایده ساده دزد و پلیس که آن را از کودکی در بازی های مختلف دیده ایم استفاده کرده است. Drifty Runaway – Step on the gas شما را در نقش راننده یک ماشین قرار می دهد که باید از دست پلیس ها فرار کند. همانطور که نام این بازی پیشنهاد می کند، برای اینکار باید پدال گاز را تا انتها فشار دهید و با بالاترین سرعت از دست آنها فرار کنید. در بازی نقاط خاصی به صورت نقطه “الف” تا “ب” وجود ندارد که شما بخواهید از یک جایی به جای دیگر برسید و برنده شوید. چالش اصلی شما این است که تا جایی که می توانید به دست ماشین های پلیس گیر نیفتید و زمان بیشتری را در بازی بمانید. هرچه بتوانید این کار را بهتر انجام دهید پاداش بیشتری دریافت می کنید و می توانید از کلکسیون بزرگ ماشین های بازی ماشین های بیشتری را برای خودتان آنلاک کنید و به پاور آپ ها دسترسی پیدا کنید. شایان ذکر است، این بازی علاوه بر حالت آرکید یک حالت آنلاین هم دارد که در این حالت شما می توانید وارد لیدربورد جهانی شوید و با گیمر های دیگر برای به دست آوردن رتبه های برتر به رقابت بپردازی و سعی کنید اچیومنت های بازی را به دست بیاورید.

ایده ساده دزد و پلیس و استفاده از المان ها بقاء برای Drifty Runaway – Step on the gas خوب جواب داده است و این بازی را به یک بازی یونیک تبدیل کرده است. گیم پلی بازی و مکانیزم های آن بسیار ساده است اما به اندازه کافی چالش برانگیز خواهد بود. جهان بازی بسیار گسترده است و مراحل آن شامل لوکیشن های مختلفی می شوند که هر کدام از آنها به شکل متفاوتی مهارت های رانندگی شما را تست می کنند. قطعاً فرار کردن از دست ماشین های پلیس و ویراژ دادن و دریفت کشیدن از میان آنها و مویی رد کردن ماشین تان از میان دو ماشین پلیس جذابیت های فراروانی به همراه دارد و برای شما هیجان انگیز خواهد بود، اما احتمالاً جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بخش این بازی پاور آپ هایی است که می توانید به دست بیاورید. پاور آپ های این بازی شامل بمب، درون هجومی، آهنربا، نیتروژن، و اسلوموشن می شوند. نیتروژن سرعت ماشین تان را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می دهد و باعث می شود بتوانید راحت تر از دست ماشین های پلیس فرار کنید؛ آهنربا باعث می شود بتوانید سکه ها را در بازی جذب کنید و همه آنها را به دست بیاورید؛ بمب می تواند همه چیز را در مقابل تان منفجر کند و راه فرار را برای شما باز کند؛ درون هجومی به ماشین های پلیس حمله می کند و آنها را قبل از رسیدن به شما منفجر می کند؛ اسلو موشن هم یک حالت دش و صحنه آهسته ایجاد می کند و به شما کمک می کند بتوانید از میان ماشین های پلیس دریفت بکشید و آنها را رد کنید. در مجموع، باید گفت Drifty Runaway – Step on the gas یک بازی عالی و اعتیاد آور است که توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.0 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن روی دستگاه تان لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.7

    • We continue to improve the game and we listen to players suggestions!
    • This update contains several bugs and performance issues fixed.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران