دانلود آخرین نسخه ــ کاربردی Quote to Inspire

دسته بندی:

Quote to Inspire : Daily Positive Motivation Words v4.2.1 – اپلیکیشن سخنان انگیزشی و الهام بخش اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 31.99 دلار

Quote to Inspire : Daily Positive Motivation Words عنوان یک اپلیکیشن سخنان انگیزشی و الهام بخش اندرویدی می باشد که توسط Viyatek توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. در طول تاریخ دانشمندان، فیلسوف ها و مشاهیر بزرگی زندگی کرده اند و دستاورد های مختلفی را از خود برای ما به جای گذاشته اند. گاهی جملاتو سخنانی از این بزرگان نقل قول می شود که می تواند مسیر زندگی ما را تغییر داده و یا از ایجاد هر گونه خطایی جلوگیری کند. تعداد این انسان های بزرگ بسیار زیاد است و دسترسی به نام تمامی آن ها برای یافتن سخنان شان دشوار است. خواندن نقل قول های این افراد می تواند به ما برای حفظ انگیزه و رسیدن به اهدافمان کمک کند. نرم افزار Quote to Inspire : Daily Positive Motivation Words یک راه کار مناسب برای دسترسی داشتن به این نقل قول ها و سخنان است. برنامه فوق با داشتن یک دیتابیس عظیم از این جملات کمک می کند که در تلاش برای رسیدن به هدف های خود تداوم داشته و انگیزه مان را در این مسیر حفظ کنید.

نمایش جملات انگیزشی شخصی و هدفمند در Quote to Inspire : Daily Positive Motivation Words

اگر نگاهی به مارکت اندروید داشته باشید نرم افزار های متنوع و گوناگونی در این زمینه خواهید یافت اما این ویژگی ها هستند که برنامه ها را منحصر به فرد و محبوب می کنند! از جمله امکاناتی که به نوعی می توان آن را یکی از دلایل محبوبیت بالای Quote to Inspire : Daily Positive Motivation Words دانست ارائه جملات انگیزشی کاملا هدفمند متناسب با خواسته ها و روحیه کاربر می باشد. اگر بخواهیم ساده تر توضیح دهیم؛ در ابتدای نصب چند سوال از شما پرسیده می شود که پاسخ دادن به آن ها نوع جملات نمایش داده شده را مشخص می کند. برای هر سلیقه و نیازی که نصورش را کنید سخنان انگیزشی موجود بوده که مشاهده هر کدامشان می تواند زندگی هر کسی را تغییر دهد.

دسته بندی تمامی جملات در گروه های متنوع

تمامی جملات و سخنان انگیزشی موجود در 72 گروه مختلف دسته بندی شده اند که فرآیند یافتن و نمایش شان را بسیار ساده تر می کند. در پایین هر جمله نام گوینده آن ذکر شده است که با لمسش می توانید به یک خلاصه جامع از زندگی نامه آن فرد دسترسی داشته باشید. دو حالت مختلف برای جست و جوی جملاتوجود دارد؛ یکی از آن ها جست و جو بر اساس دسته بندی بوده و دیگری جست و جو بر اساس نام گوینده جمله است که هر کدام شان دارای مزایای خاص خود هستند. در هر صورت تیم توسه دهنده برنامه تلاش کرده است که بهترین جملات را از مشاهیری در سراسر جهان انتخاب نموده و آن ها را با دقتی بسیار بالا در دسته بندی خاصش قرار دهد.

ابزار گوناگون و کاربردی برای شخصی سازی برنامه

در کنار تمامی امکانات ذکر شده مجموعه ای از قابلیت های خاص در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود این ویژگی ها به شما کمک می کنند فونت و پس زمینه تصاویر را متناسب با خواسته و روحیات تان تنظیم کنید. از دیگر ویژگی های پر کاربرد قابل دسترس امکان ذخیره سازی و یا اشتراک گذاری این سخنان به عنوان عکس نوشته ها می باشد! به گونه ای که قادر خواهید بود فونت ها و پس زمینه را به سادگی تغییر داده و در نهایت آن ها را در قالب عکس نوشته هایی ذخیره کنید. اندازه این فتوگراف ها به نوعی است که بدون هیچ گونه محدودیتی می توان، آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. جملات و سخنان انگیزشی مورد علاقه تان را علامت گذاری کرده تا در صورت نیاز یک دسترسی سریع به آن ها داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Quote to Inspire : Daily Positive Motivation Words اندروید :

  • مجموعه ای از سخنان انگیزشی و الهام بخش از تمامی مشاهیر جهان
  • دسته بندی تمامی نقل قول ها در 72 گروه مختلف و گوناگون
  • ارائه یک خلاصه از زندگی نامه تمامی مشاهیری که سخنان آن ها دیده می شود
  • گزینه ای برای جست و جو در نرم افزار بر اساس معیار های مختلف
  • پرسشنامه اولیه برنامه برای ارائه سخنانی متناسب با نیاز های شما
  • شخصی سازی پس زمینه تصاویر و یا فونت های شان
  • امکان ذخیره سازی جملات انگیزشی و یا به اشتراک گذاری آن ها با دوستان خود
  • تنظیم میزان جملات نمایش داده شده در هر روز

اپلیکیشن Quote to Inspire : Daily Positive Motivation Words با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 31.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.8 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 4.2.1

    • - Bug Fixes and Feature Enhancements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران