دانلود بازی ــ شبیه سازی Idle Dino Zoo

دسته بندی:

Idle Dino Zoo v1.0.0 Mod – بازی شبیه سازی جالب باغ وحش دایناسورها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (فروش نامحدود دایناسورها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Idle Dino Zoo نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Tech Tree Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Tech Tree Games پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی موفقی دارد. dle Dino Zoo هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده،‌ تجربه منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. Idle Dino Zoo یک بازی آیدل با تم باغ وحش دایناسور هاست. مانند اکثر بازی های سبک آیدل، این بازی هم با گیم پلی بسیار ساده و سر راست و مکانیزم های کلیکر خودش اطمینان حاصل می کند که تجربه شما از این بازی یک تجربه کژوال و ریلکس کننده باشد. در این بازی می توانید باغ وحش دایناسور های خودتان را بسازید و با اضافه کردن انواع و اقسام گونه های مختلف دایناسور ها آن را رشد و توسعه دهید. به این ترتیب قادر خواهید بازدیدکنندگان علاقه مند به دایناسور ها را به باغ وحش تان بیاورید و از این طریق برای خودتان درآمد زایی کنید. سپس می توانید همین درآمد ها را دوباره در باغ وحش تان سرمایه گذاری کنید و بیش از پیش درآمد تان را افزایش دهید. در همین حین هم باید مراقب باشید که دایناسور ها با خطر انقراض مواجه نشوند و باغ وحش تان از دست نرود.

Idle Dino Zoo از ایده یونیکی استفاده کرده است و گیم پلی آن دارای ویژگی های مدیریتی جالبی است که آن را از هر بازی آیدل دیگری که تا کنون دیده اید متمایز می کند. انواع و اقسام گونه های مشهور دایناسور ها مثل تی رکس، گورگوسور، تریسراتوپس، و … در این بازی وجود دارند که شما می توانید آنها را خریداری کنید و در باغ وحش تان داشته باشید. حتی شما می توانید خودتان دایناسور ها را به دنیا بیاورید و از آنها مراقبت کنید و با امکاناتی که بازی در اختیار تان قرار می دهد آنها را پرورش دهید. همچنین، این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید دایناسور ها را به فروش برسانید و جمعیت باغ وحش تان را مدیریت کنید. از دیگر ویژگی های جالب Idle Dino Zoo می تواند به بخش تزئینات آن اشاره کرد. شما می توانید با درآمدی که از باغ وحش به دست می آورید انواع و اقسام آیتم های تزئینی بازی را خریداری کنید و یک باغ وحش زیبا با کافه و رستوران برای خودتان بسازید. روی هم رفته، باید گفت Idle Dino Zoo یک بازی عالی و همه چیز تمام است که توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.2 از 5.0 را به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای همین مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن روی دستگاه تان لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.0

    • - 10 more new alternate dino species
    • - Increased Biome Cleaning and Disease Prevention cards benefits
    • - Increased fossils earned at high value zoos
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران