دانلود نسخه جدید Glitch FX برای اندروید

دسته بندی:

Glitch Video Effect v1.5.5 – اپلیکیشن ویرایشگر گلیچ ویدئو ها مخصوص اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 35.99 دلار

Glitch Video Effect عنوان یک ویرایشگر گلیچ فایل های ویدئویی می باشد که توسط VivaCut professional video editor توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. بسیاری از شما با شرکت بزرگ ویوا کات آشنا هستید، شرکتی بزرگ که اصلی ترین فعالیتش در زمینه ایجاد و توسعه نرم افزار های ویرایش ویدئو می باشد. هر از چند گاهی با گذشت مدت زمانی خاص، ویوات کات تلاش می کند که همانند هر شرکت دیگری توجه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. کاربرانی که روزانه یک یا چند فایل ویدئویی را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و یا در زمینه تولید محتوای ویدئویی فعال هستند. با این وجود یکی از برنامه های اخیر این شرکت که مورد توجه کاربران بسیاری نیز قرار گرفت Glitch Video Effect بود. این ویرایشگر کلیپ ویدئو ها به شما عزیزان اجازه می دهد که کلیپ هایی جذاب با افکت های گلیچ را ایجاد کرده و آن ها را دیگر دوستان تان به اشترک بگذارید. خب بالطبع این استارت اپ دارای امکانات و ویژگی های متنوعی است؛ ویژگی هایی که اجازه می دهد آزادی عمل بالایی در هنگام ایجاد تغییرات در هنگام ویرایش کلیپ های ویدئویی داشته باشید. به هر حال تیم وب سایت اپلیکیشن برتر قصد دارد که این نرم افزار را به طور اختصاصی معرفی کند.

Glitch Video Effect بهترین برنامه برای ساخت کلیپ های ویدئویی گلیچ

خب اگر به عنوان یک کاربر اندرویدی به دنبال چنین نرم افزاری هستید، پس بدون شک با افکت های گلیچ آشنایی کامل دارید! این افکت های مبهم گاها به قدری جذابیت کلیپ های تصویری را افزایش می دهند که هر کسی را مجذوب شما و توانایی های تان می کند. اگر نگاهی به مارکت اندروید داشته باشید استارت اپ های زیادی در این زمینه فعال هستند؛ اما باید بدانید که بدون شک یکی از بهترین و پر طرفدار ترین این برنامه ها Glitch Video Effect می باشد. مجموعه امکاناتی که نرم افزار گلیچ ویدئو افکت در اختیار کاربران قرار می دهد بسیار گسترده بوده و نیاز آن ها را به هر گونه ابزار جانبی از بین خواهد برد. پس برای ساخت کلیپ های گلیچ تنها کافی است این برنامه را نصب کرده و ویدئو مورد نظرتان را فراخوانی کنید!

افکت های خاص و گوناگون

هر نرم افزاری برای پیشرفت و جلب توجه کاربران به سمت خود، از یک استراتژی خاص پیروی می کند. یکی از مهم ترین مسائلی که باعث محبوبیت بالای Glitch Video Effect در بین کاربران شده است گستردگی افکت های موجود در آن می باشد. این افکت ها نه تنها شامل افکت های گلیچ شده، بلکه در میان آن ها می توان به افکت ها و فیلتر هایی نظیر VHS، vintage، retro، 90s و … نیز اشاره کرد. پیش از ذخیره سازی فایل های نهایی و پس از اعمال افکت ها یک پیش نمایش از تغییرات ایجاد شده را مشاهده کنید تا در صورت وجود هر گونه مشکلی، بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان ممکن برای رفع مشکلات تان اقدام نمایید.

گلیچ ویدئو افکت دنیایی تشکیل شده از ابزار ویرایش ویدئو

حتما شما نیز اپلیکیشن هایی را دیده اید که تنها بر روی یک ویژگی خاص زوم می کنند! این نرم افزار ها شاید در ابتدا بتوانند نظر کاربران را به سمت خود جلب نمایند، اما در نهایت با شکست رو به رو خواهند شد. یکی از بهترین برنامه های ویرایش ویدئو که علی رغم عنوانش امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد Glitch Video Effect می باشد. این استارت اپ نه تنها افکت های گلیچ بلکه ابزاری نظیر برش فایل های ویدئو، ادغام چندین کلیپ با یکدیگر، ابزاری برای نوشتن متن روی کلیپ ها، توانایی افزودن استیکر ها ویدئو ها و … را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. شما بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید هر گونه نیاز خود را به سایر ابزار ویرایشی برطرف سازید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Glitch Video Effect اندروید:

  • ساخت ویدئو های گلیچ تنها در چند دقیقه
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از افکت های خاص گلیچ
  • افکت هایی نظیر نظیر VHS، vintage، retro، 90s در کنار سایر fx های اصلی
  • مجموعه ای کامل از ابزار ویرایشی ویدئو نظیر کپی، برش ، ادغام و …
  • افزودن هر گونه متن و استیکر به کلیپ های تان
  • حذف صدای پس زمینه و افزودن موسیقی دلخواه برای افزایش جذابیت
  • دریافت خروجی با کیفیتی بسیار بالا
  • مشاهده پیش نمایشی، قبل از ذخیره سازی کلیپ های تان

اپلیکیشن Glitch Video Effect با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت هایی خاص توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 35.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای، این ویرایشگر خاص را از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.5.5

    • Add new Glitch effects
    • fix bug & improve performance
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران