دانلود جدیدترین نسخه Demon Blade

دسته بندی:

Demon Blade – Japanese Action RPG v1.920 Mod – بازی اکشن-نقش آفرینی “تیغه شیطان” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (به کارکتر بازی حلمه نمی شود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Demon Blade – Japanese Action RPG – تیغه شیطان عنوانی بسیار جالب، مهیج و اکشن در سبک بازی های نقش آفرینی از استودیوی اسپانیای Garage51 Entertainment است که به صورت رایگان ساخته و برای دیوایس های اندرویدی عرضه شده است. اپلیکیشن برتر به درخواست شما عزیزان همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود شده به صورت مجزا جهت دانلود ارائه کرده است و از علاقه مندان به بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی دعوت می کند تا این بازی فوق العاده زیبا را از دست ندهند و آخرین ورژن رسمی آن را از انتهای همین مطلب دریافت کرده و روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنند و یک تجربه منحصر به فرد از یک بازی سرگرم کننده داشته باشند. این بازی با نام کامل Demon Blade – Japanese Action RPG (Manga RP Game) در گوگل پلی عرضه شده و عنوانی که برای توصیف نام بازی به کار رفته است نشان می دهد که محتوای بازی دقیقاً چه چیزی است. با توجه به این عنوان، بازی تیغه شیطان یک عنوان اکشن – نقش محور با اقتباس از مانگاهای کلاسیک ژاپنی است. این بازی با الگوبردای از داستان های افسانه ای و پرطرفدار مربوط به سامورایی های ژاپن که همیشه به عنوان یکی از برترین قهرمانان و مبارزان تاریخ شناخته می شوند ساخته و طراحی شده است. همیشه در افسانه های حماسی ژاپنی شاهد این بودیم که سامورایی ها به عنوان قهرمانانی اسطوره ای در مقابل ارتش شیاطین و موجودات عجیب و وحشتناک صف آرایی کرده و با شجاعت تمام مقابل آن ها ایستادگی می کردند.

حالا در بازی Demon Blade – Japanese Action RPG شما در نقش یک سامورایی افسانه ای هستید که در یک ماجراجویی خطرناک برای نجات انسان ها خود را موظف می داند که با شکست دادن و نابود کردن شیاطین امنیت هم نوعان خود را تأمین کند. بازی دارای یک خط داستانی جالب و حماسی است. خدای ماه که یک خدای افسانه ای در دنیای باستانی ژاپن است، به تازگی ناپدید شده است. این اتفاق به معنی این است که شیطان موفق شده تا با رخنه کردن در سرزمین انسان ها، شرایط را برای تسلط بر دنیا آماده کند. این شیطان در قالب دو شخصیت اصلی به نام های Yokais و Onis ظاهر شده است. این شیاطین در حال نابود کردن سرزمین های انسان ها و بی گناهان هستند. حالا شما در نقش قهرمان داستان که یک سامورایی است می بایست جلوی این شیطان و ارتش او را بگیرید و مجدداً آرامش را به انسان ها بازگردانید. بازی Demon Blade – Japanese Action RPG در دو بخش اصلی انفرادی (مرحله ای و داستانی) و همچنین بخش PVP به صورت آنلاین قابل انجام است. در بخش مرحله ای می توانید بخش داستانی بازی را دنبال کرده و به صورت آفلاین بازی را دنبال کنید. اما در بخش PVP شما می توانید با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین به مبارزه کردن بپردازید. ده ها آیتم، سلاح و قابلیت متفاوت در این بازی وجود دارند که می توانید از آن ها در طول مبارزات خود استفاده کنید. از نظر طراحی های گرافیکی باید گفت که Demon Blade – Japanese Action RPG ساختار بسیار جالبی دارد و با اینکه طراحی های آن انیمیشنی و ساده است، اما مدل سازی ها کاملاً سه بعدی بوده و گیم پلی بازی داینامیک و روان اجرا می شود. همین حالا می توانید از بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه این بازی را به صورت تست شده و رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.920

    • Added:
    • - New Demon Boss Rework
    • - The precision stat has been replaced by the spirit stat
    • Fixed:
    • - Fixed some Bugs
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران