نسخه جدید و آخر VN - Video Editor برای اندروید

دسته بندی:

VN Video Editor Maker VlogNow v1.30.4 – اپلیکیشن حرفه ای ویرایش و ساخت کلیپ های ویدئویی در اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

VN Video Editor Maker VlogNow عنوان یکی از حرفه ای ترین اپلیکیشن های ویرایش و ساخت کلیپ های ویدئویی می باشد که توسط شرکت VN, LLC توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. کلیپ های ویدئویی یکی از پر طرفدار ترین فایل های به اشتراک گذاری شده در شبکه های اجتماعی می باشند. همانند تصاویر، کاربران پیش از به اشتراک گذاری ویدئو های کوتاه خود علاقه زیادی به جذاب تر کردن آن و بهبود کیفیتش دارند. از طرفی صفحات زیادی با تولید محتوا بر پایه کلیپ های کوتاه در زمینه های گوناگون فعالیت می کنند تا روز به روز به تعداد دنبال کنندگان آن ها افزوده شده و به کسب درآمد بپردازند. بدین منظور تا به کنون شرکت های مختلفی استارت اپ هایی گوناگون را معرفی کرده اند. برنامه هایی که به کمک آن ها می توانید به سادگی هر چه تمام تر کلیپ های ویدئویی خود را ویرایش کرده و یا اینکه کلیپ هایی جدیدی را ایجاد کنید. بدون شک یکی از بهترین و حرفه ای ترین این برنامه های اندروید را می توان VN Video Editor Maker VlogNow دانست که با مجموعه قابلیت های خاص خود نیاز شما را به هر گونه ابزار دیگری برطرف می کند. هر آن چیزی که برای ویرایش و ساخت یک کلیپ جذاب به آن نیاز دارید، در این اپلیکیشن در اختیار تان قرار داده می شود و هیچ گونه محدودیتی در زمینه دسترسی به آن ها وجود نخواهد داشت. به هر حال گرچه VN Video Editor Maker VlogNow دارای امکانات گوناگونی است اما در این پست تلاش می کنیم که به طور خلاصه به مجموعه ای از آن ها بپردازیم.

VN Video Editor Maker VlogNow بهترین اپ ویرایش ویدئو برای مبتدی ها و حرفه ای ها

یکی از مهم ترین مواردی که پس از نصب VN Video Editor Maker VlogNow توجه شما را به خود جلب می کند، محیط بی نظیر آن می باشد. ابزار موجود در این استارت اپ به گونه ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که به هیچ عنوان دچار سردرگمی نشده و علاوه بر کاربران حرفه ای، کاربران مبتدی نیز قادر به رفع نیاز های خود هستند. پس از انتخاب کلیپ و یا مجموعه تصاویر مورد علاقه خود در صفحه ویرایش با بیش از 20 گزینه متنوع رو به رو می شوید که هر کدام شان به نوعی بخشی از نیاز های شما را برطرف می کنند. از افزودن فیلتر ها و افکت های مختلف به ویدئو ها گرفته تا افزودن زیر نویس ها و واترمارک اختصاصی تان برای ساخت یک کلیپ آموزنده و یا سرگرم کننده. همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم برای استفاده از این ابزار با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستید و بهره مندی صحیح از آن ها تنها به شما و میزان خلاقیت تان بستگی دارد.

پشتیبانی از صفحه سبز

صفحه سبز یکی از بهترین تکنیک های موجود برای ایجاد ویدئو های خلاقانه همراه با صحنه های اکشن و هیجان انگیز است. به کمک این صفحات می توانید پس زمینه کلیپ های تان را به کلی تغییر داده و یا تنها در محیطی چند متری یک ویدئو خیره کننده را ایجاد کنید! متاسفانه نرم افزار های محدودی از این قابلیت پشتیبانی می کنند که بسیاری از آن ها متعلق به سیستم عامل ویندوز می باشد. اما یکی از مهم ترین مواردی که باعث خاص شدن VN Video Editor Maker VlogNow شده است، پشتیبانی این استارت اپ از صفحات سبز می باشد که هر گونه محدودیتی را در این زمینه از بین خواهد برد. تنها کافی است در هنگام ضبط کلیپ های تان یک پارچه سبز به عنوان پس زمینه انتخاب کنید تا پس از آن قادر به ایجاد تغییراتی گسترده در فایل های ویدئویی خود باشید.

قالب های آماده ویرایش کلیپ های ویدئویی

خلاقیت در ویرایش و یا ساخت کلیپ ها جزو مواردی است که در هر فردی متفاوت است. برخی با تکیه بر خلاقیت خود کلیپ هایی فوق العاده را ایجاد کرده و برخی دیگر نیز به طور ذاتی خلاقیت چندانی در این زمینه ندارند. بدین منظور تیم توسعه دهنده VN Video Editor Maker VlogNow مجموعه ای از قالب های آماده را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. به کمک این قالب های اماده قادر خواهید بود که بدون هیچ گونه محدودیتی و با الهام گرفتن از این قالب ها ویدئو های کوتاه زیبایی برای صفحات خود در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. پس از انتخاب این قالب ها مجموعه ابزار و کلیپ ها و تصاویر به کار رفته شده در آن ها نمایش داده می شود که متناسب با نیاز های خود می توانید تغییراتی در این کلیپ ها و یا تصاویر ایجاد کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه VN Video Editor Maker VlogNow اندروید :

  • ویرایش حرفه ای فایل های ویدئویی بدون هیچ گونه محدودیتی
  • توانایی افزودن انواع فیلتر ها و افکت های متنوع به کلیپ های تان
  • پشتیبانی از انواع فرمت های ویدئویی محبوب
  • دو ویژگی mirror و flip برای ایجاد ویدئو های آینه ای
  • ایجاد تغییرات در سرعت پخش کلیپ ها و یا معکوس کردن شان
  • افزودن انواع استیکر و واترمارک به کلیپ های ایجاد شده
  • گزینه ای مناسب جهت افزودن زیرنویس به کلیپ ها
  • برش ویدئو در سایز دلخواه تان
  • میوت کردن ویدئو و افزودن موسیقی متن دلخواه به آن
  • پشتیبانی از صفحات سبز برای ساخت کلیپ هایی خلاقانه
  • دریافت خروجی با فرمت و کیفیت مورد نیاز خود
  • مجموعه ای از قالب های آماده برای ساخت ویدئو مخصوص شبکه های اجتماعی
  • ذخیره سازی پروژه های در حال ویرایش و ادامه دادن به آن ها در هر زمانی
  • پشتیبانی از دو ویژگی فوق العاده آندو و ردو
  • شبکه اجتماعی داخلی برای به اشتراک گذاری ویدئو های تان با دیگر کاربران
  • گزینه ای مناسب برای ساخت ولاگ هایی شخصی

اپلیکیشن VN Video Editor Maker VlogNow با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه ویرایش و ایجاد فایل های ویدئویی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 19.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات آن را از وب سایت محبوب و پر طرفدار اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.30.4

    • Bugs fixed and performance improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران